broekie schreef:Las vandaag dat rond de Westeinder de boete voor overlast met versterkt geluid €150 is.
Is overal een plaag.
Ja, roeiers zijn de wielrenners op het water.
Thanks.

broekie schreef:Las vandaag dat rond de Westeinder de boete voor overlast met versterkt geluid €150 is.
Is overal een plaag.
Ja, roeiers zijn de wielrenners op het water.

broekie schreef:Gisteren lagen we in Wijk bij Duurstede.
Beetje druk, dus aan een ander. Rondom in de bootjes.
Boodschappen gedaan en een biertje op het achterdek met wat lekkers.
Gaan de achterburen waar we met het achterdek aan lagen, twee gezinnen met twee boten, van boord.
Hondje in de boot, deurtjes open en die begon te blaffen.
Dit gekef heeft 1,5 uur geduurd tot het hondje waarschijnlijk doodop was.
Na 2 uur komen de mensen terug en gezegd dat we niet blij waren. Sorry en fijne dag is en stopwoordje. Geen interesse.
Wel makkelijk zei ik. Hij zou mijn boot vannacht wel even laten zinken enz. en zo escaleerde het gesprek met deze figuur al snel.
Meisje, ik denk de hondenliefhebster, had de intelligente opmerking:
Waar moet ik hem anders laten dan?
Dat moet je je afvragen als je een puppy wil zei ik.
Havenmeester had de woordenwisseling snel door en corrigeerde perfect.
Keurde het gedrag van de hondenliefhebbers af. Hij zou er ook doodziek van worden zei hij letterlijk.
De boot naast ons, gezellige drinkers gedurende de tijd dat we er naast lagen, bemoeiden zich er ook mee. Kwam niet veel zinnigs meer uit.
Andere plek gevraagd vanwege de dreigementen en mede omdat de boot naast ons, waar we overheen moesten twee honden had waarvan er een op de voorplecht had gekotst en gepist. Ze hadden geen tijd om met de beestjes te gaan lopen denk ik. Mijn vrouw vond dat minder omdat we daar overheen moesten.
Hij maakt het even schoon door er een emmer water over te gooien. Bijna gelukt, maar hij vond het wel schoon genoeg.
We gaan wat kritischer worden bij aanleggen bij anderen.
Hoewel het in de meeste gevallen een verrijking is met leuke gesprekken als je watersporters treft.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers