door henkvd » 11 Dec 2013, 16:51
Berichtdoor henkvd » za 07 dec 2013, 11:56
Een speurtocht naar de eigenaar loopt aan alle kanten dood, de registratie details komen wel boven water maar de contact gegevens van de hoster wijzen allemaal naar een doodspoor alle mails komen onbezorgd terug.
yourbb is een doodlopend spoor
eigenaar schijnt henkmedia.nl te zijn ook een doodspoor
de hosting is onder gebracht bij hetzner.de die kunnen niets voor me doen, die verhuren alleen ruimteaan derden.
Het lijkt zo simpel even een SQL backup en overzetten en het zou klaar zijn, helaas nu gaat dat handmatig per bericht vanaf mei 2012, duurt even maar komt goed.
Niet alle rubrieken hoeven naar mijn idee up to date mee, bv marktplaats kan naar mijn idee voor een groot deel geruimd worden, alleen de recente neem ik mee.
steigerpraat is ook zo'n rubriek die niet veel bijdraagt om in z'n gehhel mee te nemen, veel berichten die er niet meer toe doen, alleen de recente berichte lijkt me voldoende ( is een grote rubriek met veel berichten)
Voor de rest gaat alles 1:1 mee
Wat is er anders:
alle berichten vanaf mei 2012 zullen tijdelijk zijn geschreven onder mijn naam, de schrijver staat wel vermeld, dit wordt later aangepast
alle leden die geregistreerd zijn na mei 2012 moeten zich opnieuw aanmelden
leden van voor mei 2012 kunnen gewoon inloggen als zijn hun wachtwoord nog weten die toe geldig was, anders kan dat aangepast worden als het niet lukt om in te loggen
De PB's zullen voor leden na mei 2012 weg zijn, haal belangrijke gegevens dus nu daar van af
Leden van voor mei 2012 hebben allen de PB's tot mei 2012 in hun inbox, belangenrijke gegevens van na die tij tot opslaan op een ander medium
Alle avatars dienen nieuw geplaatst te worden, die kunnen niet mee.
onderschriften van leden van voor mei 2012 zullen blijven staan behalve als ze later aangepast zijn, die kan later gewijzigd worden.
PS ik ga weer even verder met over zetten