In Drenthe hebben ze voor de beroepsvaart wel ruimere bedieningstijden dan voor de pleziervaart. Op de Hoogeveense Vaart zijn ze trouwens ook heel flexibel met de middagpauze voor de beroepsvaart.
Groet, Jack.
broekie schreef: Wat wel bekend is, is dat de Fa. vd Valk van Avifauna een grote stem heeft in dit verhaal.
pascall schreef:R.C.Grootveld schreef:elrenegado schreef:maar als je toch moet draaien voor een beroeps
Daarbij: Waar is "beroeps" gedefinieerd? Volgens mij nergens .....
Beroepsvaart bestaat volgens de wet niet meer dat is omgezet naar groot en klein schip.
Mvg,
Pascal.
Marie Christina schreef:ik weet niet wat CVO en Europanummer inhoudt, maar maakt jou dat beroeps dan, of hebben beroepsvaartuigen dat?
Dat is een verschil, he?
pascall schreef:Beroepsvaart bestaat volgens de wet niet meer dat is omgezet naar groot en klein schip
Marie Christina schreef:ik weet niet wat CVO en Europanummer inhoudt, maar maakt jou dat beroeps dan, of hebben beroepsvaartuigen dat?
Dat is een verschil, he?
kajoe schreef:nee maar som ben je als groot schip (beroeps) goedkoper uit met havengeld ,waar in meters lengte betaalt moet worden of in vierkante meters .
jachten waren veel duurder uit.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers