unimog schreef:Chaea:
Doe mij ook ff een berichtje met rekening nummer, of gooi het gewoon in het topic.
Ben zelf herstellende van een beenmergtransplantatie, (tegenwoordig stamceltransplantatie),maar dan weten veel mensen niet waar het over gaat, na een recidief Hodgkin Lymfoom. Heb 4 weken in de dr Daniel den Hoed Kliniek in Rotterdam gelegen en dus verschillende zieke kinderen voorbij zien komen. Dat het je zelf overkomt is al heel erg, maar jonge kinderen te zien lijden aan deze verschrikkelijke ziekte is helemaal ten hemel schreiend. Met mij gaat het inmiddels wel weer goed, maar ik heb nog vaak nachtmerries waar kinderen met kanker in vooor komen.
Als kankerpatient kan ik je initiatief en je inzet alleen maar geweldig waarderen en wil je graag financieel sponseren, mijn fysiek laat het helaas niet toe om er zelf aan mee te doen.
Ik hoop dan ook dat alle forumleden de moeite willen doen een kleine bijdrage te leveren zodat we deze verschrikkelijke ziekte zo snel mogelijk kunnen overwinnen.
Bedankt!
Pieter
Hallo Pieter,
Het is een verschrikkelijke rotziekte voor iedereen en ik hoop dat er ooit zoveel kennis is dat iedereen gewoon kan genezen. Dat deze ziekte genadeloos is en jonge leventjes verwoest doet mij erg veel, ook voor de jonge ouders, broertjes, zusjes klasgenootjes, in deze fase moet het leven gewoon zorgeloos zijn. Gelukkig zijn er vele instanties, vrijwilligers, meedoeners en sportievelingen die gezamelijk zorg dragen voor extra financiën om sneller resultaten te halen, hierdoor zal de kwaiteit van het leven voor ernstig zieke mensen blijven toenemen met als einddoel genezing, niet alleen voor ziektes als kanker maar ook bijv ALS.
Ik schrik wel van je verhaal maar ik ben ook blij om te lezen dat het inmiddels beter gaat met je
Ik stuur mijn rekeningnummer via de PM, ik vertrouw het niks met het Phissing van tegenwoordig om deze openbaar neer te zetten.
Beterschap en een goed herstel toegewenst.