Run 4 Kika

algemene discussies

Re: Run 4 Kika

Berichtdoor gast » 21 Feb 2014, 18:26

Jan Huibers schreef:Als we met z'n allen ff goed sponsoren laten we Chaea die 15km lekker 2x rennen :twisted: :D

Boven welk bedrag ren je die run 2x Chaea?? :P

Conditioneel zal ik 30 km wel volhouden, echter lichamelijk zal het een stuk moeilijker worden.
Runforkika heeft de 15 als langste afstand, was er een halve marathon geweest van 21 km dan was dat mijn doel geweest.
Die afstand is een hele kluif en velen blijven een tijd steken op 18 a 19 km voordat de 21 km daadwerkelijk gehaald wordt.
30km rennen voor een hoog bedrag voor Kika is aanlokkelijk, maar ga het binnen nu en 6 maanden zeker niet redden :oops:

Of het mag op mijn hybridefiets, dan is het geen probleem :roll:
gast

ligplaats:
info:

Berichtdoor gast » 21 Feb 2014, 18:44

unimog schreef:Chaea:

Doe mij ook ff een berichtje met rekening nummer, of gooi het gewoon in het topic.
Ben zelf herstellende van een beenmergtransplantatie, (tegenwoordig stamceltransplantatie),maar dan weten veel mensen niet waar het over gaat, na een recidief Hodgkin Lymfoom. Heb 4 weken in de dr Daniel den Hoed Kliniek in Rotterdam gelegen en dus verschillende zieke kinderen voorbij zien komen. Dat het je zelf overkomt is al heel erg, maar jonge kinderen te zien lijden aan deze verschrikkelijke ziekte is helemaal ten hemel schreiend. Met mij gaat het inmiddels wel weer goed, maar ik heb nog vaak nachtmerries waar kinderen met kanker in vooor komen.

Als kankerpatient kan ik je initiatief en je inzet alleen maar geweldig waarderen en wil je graag financieel sponseren, mijn fysiek laat het helaas niet toe om er zelf aan mee te doen.

Ik hoop dan ook dat alle forumleden de moeite willen doen een kleine bijdrage te leveren zodat we deze verschrikkelijke ziekte zo snel mogelijk kunnen overwinnen.

Bedankt!

Pieter

Hallo Pieter,

Het is een verschrikkelijke rotziekte voor iedereen en ik hoop dat er ooit zoveel kennis is dat iedereen gewoon kan genezen. Dat deze ziekte genadeloos is en jonge leventjes verwoest doet mij erg veel, ook voor de jonge ouders, broertjes, zusjes klasgenootjes, in deze fase moet het leven gewoon zorgeloos zijn. Gelukkig zijn er vele instanties, vrijwilligers, meedoeners en sportievelingen die gezamelijk zorg dragen voor extra financiën om sneller resultaten te halen, hierdoor zal de kwaiteit van het leven voor ernstig zieke mensen blijven toenemen met als einddoel genezing, niet alleen voor ziektes als kanker maar ook bijv ALS.

Ik schrik wel van je verhaal maar ik ben ook blij om te lezen dat het inmiddels beter gaat met je :)

Ik stuur mijn rekeningnummer via de PM, ik vertrouw het niks met het Phissing van tegenwoordig om deze openbaar neer te zetten.

Beterschap en een goed herstel toegewenst.
gast

ligplaats:
info:

Berichtdoor laserdevil » 21 Feb 2014, 20:40

Chaea,
Je kunt toch wel een ererondje lopen dan? ;) :D :D
chrit van den elzen.
Gebruikers-avatar
laserdevil

ligplaats: rijkel
info:

Berichtdoor gast » 21 Feb 2014, 21:23

Dat altijd ;)
gast

ligplaats:
info:

Berichtdoor Pallieter » 21 Feb 2014, 22:12

Chaea, wil je via PM doorgeven hoe ik een bijdrage kan leveren?

Groet,
Cor
Klaverviervlet: geluk op het water!
Gebruikers-avatar
Pallieter

ligplaats: Akkrum
info:

Berichtdoor ad gevers » 22 Feb 2014, 00:51

Hallo Chea,
Ik wil graag wat doneren voor je prestatie tbv Kika.
Toen ik vijf en zestig werd (vijf jaar geleden) heb ik al mijn 150 gasten
laten doneren voor Kika. Wat een saldo van meer dan € 2000 opleverde.
Natuurlijk had dit te maken met het feit dat ik
het jaar daarvoor mijn vrouw aan deze vreselijke ziekte verloor en moet er niet aan denken
dat er geen geld zou zijn om kanker bij (klein)kinderen te behandelen.
Dus ik wil alles doen om te helpen, Stuur mij een P.B.
Groet,
Ad.
ad gevers

ligplaats: Lith
info:

Berichtdoor gast » 22 Feb 2014, 12:14

ad gevers schreef:Hallo Chea,
Ik wil graag wat doneren voor je prestatie tbv Kika.
Toen ik vijf en zestig werd (vijf jaar geleden) heb ik al mijn 150 gasten
laten doneren voor Kika. Wat een saldo van meer dan € 2000 opleverde.
Natuurlijk had dit te maken met het feit dat ik
het jaar daarvoor mijn vrouw aan deze vreselijke ziekte verloor en moet er niet aan denken
dat er geen geld zou zijn om kanker bij (klein)kinderen te behandelen.
Dus ik wil alles doen om te helpen, Stuur mij een P.B.
Groet,
Ad.

Hallo Ad,

Treurig om te lezen dat je je vrouw hebt verloren aan deze ziekte..
Wel een heel mooi gebaar om samen met je gasten 2000- euro te schenken aan Kika, daar heb je kindertjes en hun ouders erg mee geholpen. :P
Ik hoop dat ik en mijn mederenners door geheel Nederland ook een prachtig bedrag bijeen krijgen om weer een stapje te kunnen zetten naar het doel van 2025. Ik heb je een PM gestuurd met mijn gegevens.

Mvgr
Chaea
gast

ligplaats:
info:

Berichtdoor Wim Niessen » 22 Feb 2014, 13:03

Fijn en bemoedigend, Chea, dat er zoveel reactie loskomen.
Wim Niessen
Wim Niessen

ligplaats:
info:

Berichtdoor gast » 23 Feb 2014, 21:01

Absoluut Wim, de bijdragen die ik heb gekregen overtreffen absoluut wat ik had verwacht.

En ook jullie motivatie is voor mij een waardevolle donatie...
gast

ligplaats:
info:

Berichtdoor pleziervaarder » 27 Feb 2014, 19:13

Er zijn maar verrekt weinig goede doelen waar ik geld aan geef. Grotendeels omdat het aan de strijkstok blijft hangen van de stropdassen of de ideologie erachter niet strookt met mijn opvattingen. Maar Kika is een van de weinige waar ik voor 150% achter sta. Stuur maar een pb met de gegevens voor een bijdrage.

Groet, Albert
pleziervaarder

ligplaats: IJsselmuiden
info:

VorigeVolgende

Terug naar Steigerpraat