Nee, het had volgens mij niets met het commentaar te maken; ik denk eerder dat na al het uitstel Sanoma gewoon die site online wilde hebben.
Jullie hebben daar natuurlijk niet echt een boodschap aan, maar na enorm veel gedonder met de bouwers van de website en het keer op keer uitstellen van de lancering moet je een keer een grens stellen, anders blijf je aan de gang. Leuk is het niet, maar ik begrijp het wel. Eens is het genoeg geweest ...
Sanoma heeft geduld gehad sinds mei; dat zijn 8 maanden met keer op keer een datum voor de lancering, gevolgd met uitstel omdat een bouwer op het laatste moment weer iets niet werkend had. Ik ben niet blij met wat er nu online is gekomen (omdat het niet werkt), maar ik begrijp de beslissing wel.
M.b.t. wachten met offline halen: dat was ook de bedoeling in eerste instantie; het offline halen van watersport.nl voor het nieuwe forum klaar was is nooit de opzet geweest. Dat is echt een IT-beslissing geweest, ook de Sanoma medewerkers die verantwoordelijk zijn voor de sites hoorden dat pas vlak voor het zo ver was en stonden in dat opzicht voor een voldongen feit. Voor hen ook niet leuk, maar als IT-er kun je ook niet het risico nemen dat een hacker zich toegang tot de server weet te verschaffen. Stel je voor dat dat zou gebeuren! Dan haal je het nieuws omdat al je sites platliggen en je de beveiliging niet op orde hebt - dat risico kan een bedrijf natuurlijk niet nemen.
Het enige wat nu helpt is geduld (niet mijn sterkste kant

); er moet nog heel wat aangepast worden voor de site écht klaar is. Denk daarbij voor het forum aan het 'ombouwen' naar watersportforum: het logo terugplaatsen en de indeling aanpassen op de wensen van de gebruikers. Maar dan moet het wel eerst allemaal werken, natuurlijk, anders kunnen we niet eens overleggen.
Ik ga er van uit dat, zodra de technische kant op orde is, het logo teruggeplaatst zal worden en we kunnen beginnen met overleggen met alle gebruikers over de wensen. Voor nu dus nog even een oefening in geduld ...