henkvd schreef:Dit is een SART transponder, die misbruikt is als ais.

henkvd schreef:Ali verkoopt met Chinese Export vergunning, chinenese CE keuring, die keuring kan zo in de prullenmand.

kajoe schreef:afwachten ik heb zulke dingen al vaker zien langs komen even betalen en niet werken .
en als je gepakt word en het is illegaal ook nog eens je machtiging kwijt plus ev marifoon .
ik hou mij maar aan het echte spul al hoe wel ik die dingen veels te duur vind en waarom daar ben ik nog niet achter .
aadbloem schreef:Je machtiging kwijt plus eventueel je marifoon? Nee, je bent ongetwijfeld het illegale ding kwijt en je krijgt een fikse boete voor het gebruiken van (zenden met) deze illegale apparatuur. Vroegâh namen ouderwetse ambtenaren wel eens al je apparatuur mee maar dan kreeg je het legale spul weer terug. Die moeite wordt tegenwoordig niet meer genomen. Er zijn tegenwoordig mooie lijstjes zoveel boete voor dit en zoveel boete voor dat en inbeslagname van illegale spullen.
SimondeDanser schreef:Maar voordat het zover is moet er toch wel eerst een aanleiding zijn dat men aan boord komt. Dan moet er bijv. sprake van zijn dat je een storing veroorzaakt. Is dat niet het geval dan is de kans nihil dat er wat in beslag genomen wordt. En bij een ais-transponder al helemaal niet want die kan je ergens weg stoppen zonder dat iemand hem ziet.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers