SimondeDanser schreef:En dan moet ik aan de binnenkant ergens tegen aan kijken? En weet je misschien ook waarvoor dat "iets" dan dient? M.a.w. wat gebeurt er als dat "iets" er niet (meer) is?
Ik ga er van de week naar kijken.
Ik geloof er niks van ,dat het bochtje aan de binnenkant zou ontbreken, want zo ik het lees a.d.h.v. de tekening van het manual , zit dat bochtje van binnenuit gemonteerd.
(Pak een lange sate prikker ,en steek die in het pijpje , want kijken in een donker gat ,dan zie je nog niks. )
Als deze er niet zit , moet de kk uitelkaar ,want dat is dan vergeten bij in de inbouw.
Zou kunnen,g maar geloof jij dat?
Wat mij ook opvalt , is dat op de foto die jij hebt gemaakt, je 2 pijlen hebt getekend.
Bij de rechtse pijl kan dat olie niet komen,want tussen de linker pijl en de rechter pijl zit een deksel verhoging (brugje) ,en daar gaat de olie niet overheen.
Een oplossing heb ik niet , maar een uitsluiting heb ik wel.
Pak een stukje slang die om de ontluchting past , van hooguit anderhalve cm lang.
Neem een slang die de binnendiameter heeft ,van die andere zijn buitendiameter, want je moet de kop van het ontluchtingspijpje vrijhouden.
Neem een slangklem ,en knel deze combi vast op dat ontluchtingspijpje, en leid de slang naar een opvangmogelijkheid .
Daarmee sluit je uit , of het aan de ontluchting ligt.
Komt er dan nog olie op die bewuste plaatsen van je beide pijlen,dat ligt je probleem elders.
Zo zou ik het doen om iets uit te kunnen en kost je bijna niks.
Je kunt trouwens ook de olie die op de bewuste plaatsen ligt ,kunnen laten analyseren ,en zien of deze overeenkomt met je olie uit de keerkoppeling. Dan weet je ook of het dezelfde olie is.
Maar die oplossing heeft een prijskaartje.