Berichtdoor henkvd » wo 11 dec 2013, 16:43
Hoewel het nog niet af is en er diverse zaken nog geregeld moeten worden kan het verplaatste forum in gebruik genomen worden, aangezien de huidige locatie onwerkbaar is lijkt me dat de beste oplossing.
Wat ontbreekt er nog:
De boardtaal is Engels, wordt omgezet, naar NL
Topics lopen voor het grootste gedeelte tot mei 2012, deze zullen overgezet worden, dat gaat niet helemaal 1:1 de originele poster naam moet bij het kopiëren nog aangepast worden, deze is wel zichtbaar in de tekst, tevens klopt de plaatsingsdatum niet, deze staat in de tekst, die kan niet gewijzigd worden.
De org poster naam zal tzt handmatig aangepast worden.
De topics die bijna update zijn:
Diesel en en benzine motoren, de laatste items zullen vandaag nog overgezet worden.
Van alle andere rubrieken wordt om het gebruik zo goed mogelijk te maken de nieuwste topics zo snel mogelijk over gezt, de rest volgt later.
Leden van voor 2 mei 2012 kunnen met hun toen geldige paswoord en loginnaam inloggen, lukt dit niet stuur me een mailtje om het password te resetten.
Leden na 2 mei 2012 dienen zich opnieuw te registreren, gebruik aub dezelfde naam, dan kan ik je geschreven oudere topics ook daarop aanpassen.
Kijk dus wanneer je geregistreerd hebt of je inlognaam wel of niet actief is.
Het nieuwe domein van het forum is
http://watersportforum.eu/Alles heeft nog even tijd nodig om aan te passen, de belangrijkste zal ik zo snel mogelijk doorvoeren.
Er zullen hier en daar best nog kleine bugs zijn maar daar komen we van zelf wel achter.
U kunt mailen naar
henk_v_duijn@hotmail.com