Dan kan dat nu wel worden uitgesloten, mooi!
Dan toch verder kijken richting koeling. Tin-Tuit, voor/na de oliekoeler, voor/na de wisselaar ( is koeling met een natte uitlaat toch?) etc...
bas schreef:Dan kan dat nu wel worden uitgesloten, mooi!
Dan toch verder kijken richting koeling. Tin-Tuit, voor/na de oliekoeler, voor/na de wisselaar ( is koeling met een natte uitlaat toch?) etc...
Navigo schreef:HH,
Als ik het goed begrijp kun je tot een redelijk aantal toeren goed de motor belastten.
Bij een hoger toerental loopt de temperatuur verder op, tot hoever weet je uiteindelijk niet omdat je dat niet heb bekeken.
Er is wel met infrarood gekeken, is de kop gelijkmatig in temperatuur verhoogd of heb je last van een zogenaamde hotspot?
Heb je al gekeken of je systeem wel onder druk komt(radiatordop)?
Bij drukverhoging veranderd het kookpunt van je vloeistof ten slotte. Het duurt dan langer voordat je vloeistof zijn kookpunt bereikt, je kunt dan ook met een kleiner systeem af.
Navigo
bas schreef:Goed nieuws alvast!
Hou ons op de hoogte, ben stik nieuwsgierig naar de uitkomst.
Gaat het blok er nu helemaal uit en op de testbank?
Terug naar Voortstuwingstechniek Diesel inboard
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten