broekie schreef:@brugwipper. Prima verhaal. Maar wat heeft dat te maken met een jachthaven en verblijven op de boot?
Er was inderdaad ook een relaas over wel of niet varen. Jouw verhaal is daarbij wel van toepassing.
Is er bij jullie sprake van extra regels m.b.t. bediening? Of alleen een verlengde winterbediening?
Ik was van de week onderweg en stond bij iedere brug te wachten. De brug Oude Wetering en de Leimuiderbrug een paar maal.
Zo rustig was het niet op het water.
Oh dat heeft niks met een jachtwerf of -haven te maken, hooguit dat meer aanwezigen vooral een belasting is voor de werkenden daar maar daar weet ik niet zo veel van. Ik had het inderdaad over al dan niet varen (ook van en naar zomerplaats of langerverblijfplaats toe).
Bij ons is er sprake van minimale bezetting om contact zo klein mogelijk te houden en omdat 'men' verwacht dat het kalm blijft. (Ik denk van niet, maar dat is een ander verhaal). Bij drukte zijn we dus de sjaak. Verder is het nog niet duidelijk hoe 'we' de boel gaan proberen te overtuigen niet door te komen. Normaal gesproken is dat ook juist niet wat we willen, dan is het juist van kom bij ons en blijf drie weken!
Maja. Nu niet dus.
Het viel mij ook op dat het al lekker aan begon te trekken hier en daar op het water. Het is niet heel erg rustig. Wat ik op zich ook wel snap. Maja. Gedoe hoor.