ja en nog mooier, ze zouden het zelfs, volgens de laatste berichten van Marti, het een watersport forum noemen,nou die link werkt niet en je wordt gewooon door verwezen naar zeilen punt nl. nee helaas en het werkt nog niet. kweet niet, ik heb mensen horen vertellen dat het echt niet zo moeilijk is bestanden van de ene server naar de ander over te zetten, maar wellicht moesten de reclames nog worden ingevoegd. en ja ik heb zelfs opgemert dat de koptekst niet echt uitnodigend is voor een algemaan forum, en wat denkje, ze plaatsen het gewoon ook op het nieuwe forum.
er wordt niet geluisterd naar een groot forum, wat echt een groot forum was letterlijk en menselijk, gaan eigelijk op de oude voet verder van het kleine forum, ik kan het echt niet begrijpen.
je zou zo weer boos worden, maar eigelijk moet je medelijden hebben met mensen welke geen inzicht hebben.
ik heb in een pesoonlijke mail al naar marti geuit wat ik er van vond in netjese bewoording. nog geen antwoord gehad, maar wel laten blijken dat ik het waarschijnlijk voor gezien heb gehouden.
ze moet maar zien wat ze er mee doet. maar dan weet ze iig dat ze verkeerd bezig zijn bij het beheer, kan de naam niet eens opschrijven.
Vind het echt jammer

varen is een lust, onstpanning en om heerlijk tot je zelf te komen.