stil

algemene discussies

Re: stil

Berichtdoor Wolf1 » 21 Feb 2012, 18:51

Ik weet niet waar jij al die berichten leest.
Het beste kan je eerst in de prullenbak gaan kijken weet je tenminste welke topic’s bewegen.
Het is hier sneller verwijderd dan geschreven !
Gr Wolf1
Afbeelding
Take Care
AaKant@hccnet.nl
Gebruikers-avatar
Wolf1

ligplaats:
info:

Berichtdoor pleysant » 21 Feb 2012, 20:38

7kinderen schreef:Hahahah, tja, nu dit weer. Laat ik iedereen in de buurt van mijn aantal berichten komen is het weer stil hahahaha.
Maar ja ik lig ook nog een dag vast in het ijs, morgen ga ik kijken of ik weg kan komen en dan ga ik eerst naar de tuin, aardappelen planten en bonen zaaien, kleine plastic kas plaatsen en hopen dat mensen snel gaan beginnen met het ophalen van hun boot uit de werf stalling dan kan ik ook weer naar binnen voor de verlenging.

En indd, ik heb gister ook nog even gekeken op het andere forum, maar daar is het wel heel stil hoor, in verhouding is het het hier heel druk. Maar ik doe op meer forums kijken en ook daar is het nu erg rustig. Hier is nog steeds elke avond voldoende tekst om een klein uurtje te lezen. ;)

afgelopen zondag lag daar in Enkhuizen nog flink wat ijs,even rond de haven gelopen,
mijn schip ligt gelukkig sinds zondag weer te drijven.[Rotterdam]

Vrg.Ed
pleysant

ligplaats: Rotterdam
info:

Berichtdoor JulienH » 21 Feb 2012, 21:31

Wolf1 schreef:Ik weet niet waar jij al die berichten leest.
Het beste kan je eerst in de prullenbak gaan kijken weet je tenminste welke topic’s bewegen.
Het is hier sneller verwijderd dan geschreven !
Gr Wolf1

Wat een verschrikkelijke opmerking Wolf. Je raakt kant nog wal. Op de hoofdpagina van het forum staat het totaal aantal berichten. Deel dit door het aantal dagen dat het forum actief is: ta da. Valt mee toch?

Ik vraag me hardop af waarom jij hier nog te vinden bent als dit forum je niet zint?!
JulienH

ligplaats:
info:

Berichtdoor henkvd » 21 Feb 2012, 21:42

Even dan wat feiten, op vergelijkbare fora's komende volgende statistieken boven, nemen we gisteren als voorbeeld dan krijgen we het volgende resultaat:

dit forum 1 nieuw topic en 30 berichten 135 leden
varen4u 1 nieuw topic en 27 nieuwe berichten 2736 leden
zeilersforum 5 nieuwe topics en 212 berichten 9487 leden
snelleboten 6 nieuwe topics en 62 berichten 2577 leden ( opm. veel 1 regel antwoorden)

Topics kan je niet maken als er geen vragen zijn, die moeten ingebracht worden, kennelijk is het nog erg rustig in de havens en is er nog steeds een winterslaap, ik ga er vanuit dat het aantal topics en berichten straks met het stijgen van de temperatuur mee stijgt.
henkvd
Beheerder

ligplaats: Almere
info:

Berichtdoor JulienH » 21 Feb 2012, 21:46

Als je dan naar verhouding leden/berichten kijkt is het hier mega druk! :D
JulienH

ligplaats:
info:

Berichtdoor gast » 21 Feb 2012, 21:52

Wacht maar, dat gaat straks alleen maar beter worden als we alles in kannen en kruiken hebben.
En verder kan iedereen zijn steentje bijdragen dmv promotie (denk aan onderschriften op andere fora's oid)
gast

Berichtdoor henkvd » 21 Feb 2012, 22:08

Google is al aardig gelukt om hoog te eindigen, watersport forum en een kreet als diesel , onderhoud of elektra geven goede scores, ik zoek eigenlijk de meest gebruikte zoek kreten, wel met een beperking ik kan maar een beprekt aantal karakters kwijt zoals in de kop van dit forum, alle woorden de daar staan zorgen voor de resultaten bij google.
henkvd
Beheerder

info:

Berichtdoor gast » 21 Feb 2012, 22:14

En als we nu trefwoorden plaatsen in onze onderschriften? of heeft dat geen resultaat. :?:
gast

Berichtdoor henkvd » 21 Feb 2012, 22:20

Google maakt in eerste instantie gebruik van de kop van het Forum, daar kan ik zo'n 70 tekens kwijt, het mooist zou zijn als ze straks onder de banner vallen en in de kleur van de achtergrond dan kan ik nog meer kwijt.

In het onderschrift werkt niet, wat wel zou werken op de rubriek commentaren verder uit te werken, dat is nml Googles 2e doel.
Hiermee bedoel ik bv Steigerpraat het commentaar in het overzicht is algemene discussies.
henkvd
Beheerder

info:

Berichtdoor vuuren1 » 21 Feb 2012, 22:35

Het is hier inmiddels erg druk met het elkaar onder de loep nemen en uitputtend gezeur over wie er gelijk heeft.
Er zijn hier enkele vakmensen die gratis adviezen geven, maar als dat vaker onder de noemer - eigenwijze schoolmeester- wordt geplaatst dan stopt dat ook een keer.
Groet, Hans van Vuuren
vuuren1

ligplaats:
info:

VorigeVolgende

Terug naar Steigerpraat