Douchen aan boord

algemene discussies

Re: Douchen aan boord

Berichtdoor MARC33 » 20 Feb 2012, 20:37

hoi gasten ,

Warm water doordat de motor heeft gedraaid is volgens mij een weinig gebruikt douchewater . Warmwater voor de afwasbak kan ik nog aannemen.
wanneer ik de motor stilleg heb ik niet echt zin om direct te gaan douchen . ik heb op dat moment meer zin om een fleske bier te openen en me even onderuit te zetten .
Nadien ga ik op zoek naar een locatie om extern te gaan douchen . Kost me misschien een euro maar heb dan ook geen opruiming te doen . verspil geen water ,laat geen pomp draaien en vang mijn vuil water niet op dat ik nadien moet lozen .
Ik heb wel een douche die ik in uiterste nood kan gebruiken .Ik wil de schepen niet kennen waar de douche niet gebruikt wordt .

Mijn truma is een ronde boiler in combinatie met een luchtverwarming . werkt perfect . kan 3 mensen laten douchen zonder dat de temp van het water te wensen overlaat .Type 4000 zonder extra elec verwarmingselelment .

Marc
MARC33

ligplaats:
info:

Berichtdoor Wolf1 » 21 Feb 2012, 17:44

Geweldig forum wat jullie er van maken, ga zo door hebben we straks nog maar één prullentopic met beweging, de rest is zo dood als een pier of met geen mogelijkheid meer te volgen !
Dat zeilenforum is al dood gemodereerd (waren jullie het terecht niet mee eens, zit Ton nu alle kranten knipsels te publiceren, lijkt er toch nog iets te bewegen) maar nu gaat het hier toch aardig de zelfde kant op.
Dat Zeilen heeft eigenlijk nog een voordeel die hebben tenminste nog een Marti waar je eventjes tegenaan mag schoppen !
Gr Wolf1
Afbeelding
Take Care
AaKant@hccnet.nl
Gebruikers-avatar
Wolf1

ligplaats:
info:

Berichtdoor Harini » 21 Feb 2012, 18:04

Ik ben het eens met de moderator dat hij de laatste berichten heeft verwijderd.
Ik steek ook hand in eigen boesem.
Misschien moeten we proberen om gewoon te discusseren en ervaringen uit te wisselen.

Ik heb net een nieuw topic geplaatst om het goede voorbeeld te geven.
Wie volgt?
Harini

ligplaats:
info:

Berichtdoor gast » 21 Feb 2012, 18:47

Wolf1 schreef:Geweldig forum wat jullie er van maken, ga zo door hebben we straks nog maar één prullentopic met beweging, de rest is zo dood als een pier of met geen mogelijkheid meer te volgen !
Dat zeilenforum is al dood gemodereerd (waren jullie het terecht niet mee eens, zit Ton nu alle kranten knipsels te publiceren, lijkt er toch nog iets te bewegen) maar nu gaat het hier toch aardig de zelfde kant op.
Dat Zeilen heeft eigenlijk nog een voordeel die hebben tenminste nog een Marti waar je eventjes tegenaan mag schoppen !
Gr Wolf1

Ach Jan, dit is de pot verwijt de ketel politiek.
Wil iedereen een succes ervan maken zullen we allen een spiegel moeten voorhouden.
gast

Berichtdoor gast » 21 Feb 2012, 18:58

Harini schreef:Ik ben het eens met de moderator dat hij de laatste berichten heeft verwijderd.
Ik steek ook hand in eigen boesem.
Misschien moeten we proberen om gewoon te discusseren en ervaringen uit te wisselen.

Ik heb net een nieuw topic geplaatst om het goede voorbeeld te geven.
Wie volgt?

Er is hier in het begin een regel opgesteld waar iedereen het mee eens was, er worden alleen in beperkte gevallen berichten verwijderd of topics op slot gezet. Verwijderen alleen bij grove scheldpartijen, chinese schoenverkopers enn slotjes voor bijv vissers met een hele grote fantasie (de meesten begrijpen wat ik bedoel).
De prullenbak is door de moderators met de beheerders in het leven geroepen om er voor te zorgen dat de technische topics schoon blijven van persoonlijke vetes of verschillen van mening die niks meer met het topic te maken hebben. Passanten die meelezen krijgen er niks van mee en leden die deze ruzies niet willen lezen vermijden deze prullenbak, de betrokkenen kunnen echter gewoon verder met de (pittige) discussie of ruzie. Het initiatief was goed gevonden ik ken geen fora's waar je elkaar lekker kan uitschelden zonder een moderator op de nek te krijgen.

Maar verwijderen van berichten blijft uit den boze.
gast

Berichtdoor Wolf1 » 21 Feb 2012, 19:07

chaea schreef:Ach Jan, dit is de pot verwijt de ketel politiek.
Wil iedereen een succes ervan maken zullen we allen een spiegel moeten voorhouden.
Loop al een paar jaartjes mee op forums, en daar kennen we elkaar al een poosje van, heb ook daar regelmatig tegen van alles aan geschopt en leverde ook best pittige discussie’s op, zal ook niet altijd door iedereen gewaardeerd zijn, liep er ook wel eens eentje weg, maar kwam op de lange duur toch wel weer terug, maar één ding kan je niet ontkennen, een forum dat bewoog en daarmee één van de succesvolste forums tot nu toe !
Ik zie daarom ook nog niet dat, dat succes met al dit gedoe verbeterd gaat worden !
3x een topic moeten sluiten in bijna 10 jaar ! !
Gr Wolf1
Afbeelding
Take Care
AaKant@hccnet.nl
Gebruikers-avatar
Wolf1

ligplaats:
info:

Berichtdoor gast » 21 Feb 2012, 19:22

Wolf1 schreef:
chaea schreef:Ach Jan, dit is de pot verwijt de ketel politiek.
Loop al een paar jaartjes mee op forums, en daar kennen we elkaar al een poosje van, heb ook daar regelmatig tegen van alles aan geschopt en leverde ook best pittige discussie’s op, zal ook niet altijd door iedereen gewaardeerd zijn, liep er ook wel eens eentje weg, maar kwam op de lange duur toch wel weer terug, maar één ding kan je niet ontkennen, een forum dat bewoog en daarmee één van de succesvolste forums tot nu toe !
Ik zie daarom ook nog niet dat, dat succes met al dit gedoe verbeterd gaat worden !
3x een topic moeten sluiten in bijna 10 jaar ! !
Gr Wolf1

Daar liepen idd pittige discussies en daar was ik vaak ook zelf onderdeel van.
Maar dat was ook een heel sterk forum met erg veel leden en welke bij google stijf bovenaan stond, je hoefde maar iets bootgerelateerd in te typen en het WS forum kwam al naar voren. Het ledenaantal was hoog en het aantal meelzezers ook.
Maar dat forum is er niet meer en om zo'n forum weer te krijgen zijn we zeker nog een hele tijd bezig.
Dit forum heeft het in zich om weer net zo succesvol te worden alleen is nog harstikke prematuur, het ledental is nog niet heel hoog en het aantal bezoekers ook niet. veel mensen weten de weg nog niet te vinden en komen op Zeilen terecht. Wij de vaste kern van het WS forum zijn de fundering van dit forum en alle nieuwe leden, passanten en meelzers de belangrijke bouwstenen.
Deze laatste groep zal het forum overslaan als ze zien dat er veel gekibbeld en geruzied wordt, om dit te voorkomen is de prullenbak geplaatst om deze groep hier te houden maar ook om iedereen zijn hart te laten luchten.

De prullenbak is van tijdelijke aard totdat dit forum echt tegen een stootje kan, maar dan moet iedereen wel meewerken.
gast

Berichtdoor Bejakruiser » 21 Feb 2012, 19:45

Maar wat is er nu eigenlijk verwijderd dan? En waarom?
Jij (chaea) zegt dat vuuren dat maar uit moet leggen, maar aangezien hij dat niet doet kun jij het nu toch doen?
Bejakruiser

ligplaats:
info:

Berichtdoor gast » 21 Feb 2012, 19:50

Ik reageer nu ook alleen ben ik nu op 2 fronten aan het schrijven.
Hans is meestal later op de avond aanwezig en heeft dus nog geen kans gehad om te reageren.
De verdere toelichting heb ik een minuut geleden geschreven in de prullenbak.

Het valt allemaal reuze mee.
gast

Berichtdoor Wolf1 » 21 Feb 2012, 20:27

chaea schreef:Daar liepen idd pittige discussies maar dat was ook een heel sterk forum met erg veel leden en welke bij google stijf bovenaan stond, je hoefde maar iets bootgerelateerd in te typen en het WS forum kwam al naar voren. Het ledenaantal was hoog en het aantal meelzezers ook.
Deze laatste groep zal het forum overslaan als ze zien dat er veel gekibbeld en geruzied wordt, .
Leuke theorie maar nergens op gebaseerd.
Zoals je weet zijn we eerst begonnen met een forum oude stijl, en hadden we een lid uit Breda ben de naam even vergeten, de man deed alleen schelden, en bepaald niet op een leuke manier en had ook nooit iets te maken met het onderwerp, had een te laag iq om daar iets zinnigs over te zeggen, ging gewoon tekeer als een blikken emmer.
Dat wij daar ook nog mee om moesten leren gaan bleek uit alle verschillende meningen van de toen nog heel actief en vele moderators.
We hadden toen ook nog helemaal onderaan de site een eigen afgeschermde moderators hoek, werd dat eerste half jaar ook heftig gebruik van gemaakt.
Maar het was ook maar een half jaar, hoe minder moderators er zich mee bemoeide hoe beter het ging, iedereen moest er ook een beetje zijn eigen plaats vinden om het leuk te blijven vinden, en dat geld ook voor mezelf !
Je denkt toch niet dat hier enige aandacht aan gaf, als ik jaar in jaar uit steeds maar weer op de zelfde vragen antwoord moest geven !
Gr Wolf1
Afbeelding
Take Care
AaKant@hccnet.nl
Gebruikers-avatar
Wolf1

ligplaats:
info:

VorigeVolgende

Terug naar Steigerpraat