robert schreef:Ik heb sinds kort een marifoon welke ik zelden gebruik (ik vaar in omgeving biesbosch). Ze laten je eerst betalen voor het examen wat niets voorstelt want niemand gebruikt het zoals het volgens het boekje hoort. Daarna kosten voor een marifoon. Dit zijn echter eenmalige kosten, waar ik overheen gestapt ben. Nu ik dit alles gedaan heb willen ze geld maar waarvoor dan. Ik vind het ook een melkkoe. Mensen met een marifoon dragen bij aan de veiligheid op het water en worden bij deze daarvoor gestraft. Dit is toch geen stimulans om een marifoon in het bezit te hebben. Ik zeg mijn registratie alleen al uit principe op, en als er dan iemand in nood is ga ik geen hulp meer oproepen met een kans op een boete. Voor de eigen veiligheid houd ik hem wel standby voor uiterste nood. Is dit wat ze willen bereiken?? want ik ben echt niet de enige die zo denkt.
Oh, wat betaalde je ook al weer per maand voor dat mobiele telefoon abonnement?........echt misdadig, terwijl je al 600 euro voor die nieuwe Iphone hebt betaald!
Kortzichtige gedachte......
Het is nooit gratis geweest, het werd alleen enkele jaren uit de algemene middelen betaald.
Nu is dat weer terug gedraaid.
De gebruiker betaald, heel normaal in deze samenleving.
Enuh, de kosten van een huidige marifoon vallen best mee, de mijne (vaste) heeft nog 1800 guldens gekost..
Aquanaut