watersportforum wordt zeilen.nl/forum????

algemene discussies

Re: watersportforum wordt zeilen.nl/forum????

Berichtdoor fox4you » 30 Dec 2011, 00:19

Ik denk dat je beren ziet.
Het zal misschien traag op gang komen maar nu merk je al dat mensen zich hier veel meer thuis voelen dan op zeilen.
De enige activiteit op het zeilers forum komt van 7kids, Hans, jij en ik en nog een paar die me nu even niet te binnen schieten dus als die ophouden met posten dan blijven de drie rode broeken over.
Ga hier nu eens achter staan en geef het een kans want ik ben er echt van overtuigt dat de meeste Watersportforummers zich hier meer thuis zullen voelen dan op dat :evil: forum. sorry Klaas het moest er even uit ;)

Met het toenemen van het aantal topics zul je via gooogle net als bij het oude forum snel hier terecht komen.
Gebruikers-avatar
fox4you

ligplaats:
info:

Berichtdoor Klaas » 30 Dec 2011, 00:32

ach fox, als het een plaatje is gaat het toch goed, begrijpt iedreen wat je bedoeld, zonder worden te gebruiken. Iemand moet toch de taal gebruiken in de gaten houden ;) maar ik sta er achter en ben inmiddels nagenoeg ook gestopt met posten en heb vandaag even gevolgd en gezien dat er 3 posten geweest zijn, 1 van een nieuwe en nog 2. maar we kunnen en mogen toch de oud leden middels een pb op de hoogte stellen dat hier wel iets is waar ze zich thuis voelen, en als ik wil kan ik mijn project toch ook gewoon copieen basen, en als we dat met een aantal zinnige teksten doen dan hoef je niet de hele site te coopieren, maar alleen de meest effective, daar win je al lezers mee. bijvoorbeeld accu is een thema wat zeer veel terug komt, winter onderhoud, ik noe maar wat.
maar wellicht komt Ton nog mee en die kan dan wellicht gewoon wat data overzetten.
varen is een lust, onstpanning en om heerlijk tot je zelf te komen.
Gebruikers-avatar
Klaas

ligplaats: Bovenkarspel
info:

Berichtdoor Bejakruiser » 30 Dec 2011, 00:45

Al zou Ton dat kunnen dan lijkt het mij toch niet verstandig om te doen. Daar zou hij namelijk toch wel wat problemen mee kunnen krijgen. Het lijkt mij dan ook niet reeel om dat van hem te vragen/verwachten... Tevens verwacht ik voor de maker van deze site ook nog wel wat problemen. Zeker als blijkt dat er van hun site weinig terecht komt en er ook nog eens veel content naar hier over gezet wordt.
Bejakruiser

ligplaats:
info:

Berichtdoor fox4you » 30 Dec 2011, 00:55

Leg dat laatste eens uit.
Morgen of zo want het wordt een lang verhaal vrees ik. ;)
® kom ik nergens tegen maar ik geef toe dat is de disclaimer nog nie gelezen heb.
Laatst gewijzigd door fox4you op 30 Dec 2011, 00:59, in totaal 1 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
fox4you

ligplaats:
info:

Berichtdoor Klaas » 30 Dec 2011, 00:56

Mischien, maar zou wel een mogelijkheid zijn, tis toch geen eigendom van sanom:, Zoja dan is er voor betaald om ons forum over te zetten en daar hebben wij niets van gezien als posters en mee denkers, en dan denk ik voornamelijk aan de deskundige onder ons welke de technische antwoorden verzorgden dit altijd belangeloos hebben gedaan.
Maar zelf heb ik het idee dat Ton zich zoiezo niet zo snel zich hier zal vertonen anders had hij dat vast wel gedaan, heb ik hem per mail maar ook op dat zeil forum verteld over hier, en hij reageerd niet of met het vaste geduld. En dat vind ik dan zeer slap.
Wellicht als een Hans hem benaderd dat het wel lukt, maar ik had gewoon meer achter hem verwacht, en zoiezo meer openheid en eerlijkheid naar zijn eigen forum leden.
Maar goed dat is frustratie van mij. Maar dan blijft dus over dat ik of iemand even een middag gaat copy basen van onderwerpen welke we hier zeker moeten hebben, en ik ben best bereid daar wat tijd in te steken.
geef dan maar aan in een pb welke er zeker over moeten gaan.
Gebruikers-avatar
Klaas

info:

Berichtdoor Klaas » 30 Dec 2011, 01:00

en oja dat wordt dan een zaterdag of maandag, want morgen mag ik niet veel pcen van vrouw lief :cry: en 1 januari ben ik niet echt aanspreekbaar zeg maar, of ik doe alles dubbel =P~
Gebruikers-avatar
Klaas

info:

Berichtdoor Bejakruiser » 30 Dec 2011, 01:00

Is geen lang verhaal hoor. Kijk naar de naam en logo van deze site en ook jij zou het moeten snappen.
Bejakruiser

ligplaats:
info:

Berichtdoor fox4you » 30 Dec 2011, 01:13

Dat snap ik en is zo aangepast.
Ik doel meer op het laatste deel van je opmerking over de content die we als leden van het oude forum daar zelf hebben aangeleverd.
De disclaimer van het oude forum heb ik overigens ook niet gelezen.
Maar oke, om gedonder uit te sluiten kopieeren we niets maar gebruiken het andere forum als naslag werk.
Gebruikers-avatar
fox4you

ligplaats:
info:

Berichtdoor Klaas » 30 Dec 2011, 01:19

fffies hoor, ben een leek op dit gebied, maar de naam en het logo bevat geen (R) en wordt niet meer gebruikt door zeilen. Dus is dat in mijn ogen weer vrij om te gebruiken anders waren er wel berichten geweest van sanoma dat ze geld wilde voor het gebruik, en ze waren snel op de hoogte van dit forum daar het na 3 dagen al in de lucht was en breed werd verkondigd op het oude zeilen, en zelfs op het nieuwe zeilen zijn er linken geplaatst.
Gebruikers-avatar
Klaas

info:

Berichtdoor Bejakruiser » 30 Dec 2011, 01:49

Stel je het volgende voor: jou tv wordt gestolen en een paar dagen later zie jij dezelfde staan bij de buurman. Dan kun je wel denken die ga ik vannacht ophalen. Maar als je dan betrapt word zul je toch echt moeten bewijzen dat het van jou is. Nu staat de database op de server van Sanoma dus is het van hun tot het tegendeel bewezen is. Dus lijkt het mij niet verstandig als Ton effe zijn usb stickie gebruikt om het naar hier te brengen. Want dan komt hij in de problemen en niet degene die het aan Ton gevraagd heeft. Ik zeg niet dat ze hem meteen een boete opleggen van weet ik hoeveel. Maar de juridische kosten komen dan toch in ieders geval wel voor zijn rekening. En dat zal toch niet de bedoeling zijn neem ik aan.

Over het logo en het naamgebruik kan ik kort zijn. Dit recht ligt toch echt bij Sanoma. Het is hun geregistreerde naam. Tik in de adresbalk maar watersport.nl in en je komt op de site van Zeilen.
Bejakruiser

ligplaats:
info:

VorigeVolgende

Terug naar Steigerpraat