watersportforum wordt zeilen.nl/forum????

algemene discussies

Re: watersportforum wordt zeilen.nl/forum????

Berichtdoor @rie » 19 Dec 2011, 19:09

Je moet gewoon een rechtstreekse link naar een willekeurig topic hebben.
Als je van rubriek wilt wisselen dan kan je dat onder in het forum doen "spring naar forum"(daar is een venstertje voor)

Met deze moet dat lukken

Ik weet niet of het lukt als je uitgelogd bent. Ik sta nog steeds ingelogd.
@rie

ligplaats:
info:

Berichtdoor stefan » 19 Dec 2011, 20:14

Mooie actie Henk! En dat in een half uur....

Ik heb de hoop dat er alsnog een mooi nieuw forum uit komt rollen, zoals Marti, mod van Zeilen.nl laat doorschemeren in het door mij gestarte topic op het zeilen.nl forum, met ruimte voor alle bloedgroepen van watersport.
Aangezien ze al meer dan een jaar aan het bouwen zijn moet het toch heel wat worden! (nou ja, als ik naar de website bouwers van bijvoorbeeld het OM kijk, valt dat ook tegen, maar dat geheel terzijde! :-) )

Ben benieuwd, maar eerst binnenkort even op vakantie !

Stefan
stefan

ligplaats:
info:

Berichtdoor susho » 19 Dec 2011, 22:09

Hier ook maar geregistreerd.
Jammer dat het forum ineens verdween!
Ik heb niet zo'n vertrouwen in sanoma, Het forum van het blad zeilen is nou niet bepaald gezellig of erg actief te noemen. Ook het blad zelf is niet meer wat het ooit was, het wordt meer een goedkoop blaadje met wat mooie plaatjes van de adverteerders.
Ik zie het nieuwe forum dan ook niet zo snel een succes worden. Zeilers gaan naar het zeilersforum, motorbootvaarders kon je vooral op het watersport forum vinden, en soms wisselden wat leden om. Ik ben ook lid van zeilersforum.nl, ik vind varen leuk, motor of zeil maakt me niks uit, beetje knoeien met bootjes is altijd leuk.

Mocht er animo voor zijn, Ik wil best de technische kant van een nieuw forum op me nemen. Ik heb een aantal jaren geleden ook het composietforum opgezet(momenteel vrij inactief, maar met een vaste groep lezers. ook een kleine doelgroep, maar hoge kwaliteit).
Ik kan kijken of ik nog wat ruimte overheb, dan kan ik daar eventueel een tijdelijk forum als dit op installeren, kostenloos, zonder reclame.
Een forum op een eigen plek met eigen ruimte kan natuurlijk ook, en wil ik eventueel nog wel een jaartje sponsoren. Bij composietforum.nl heb ik een sponsor gevonden om goede software te kopen, en zelfs met de geringe activiteit daar dekken de sponsorinkomsten de jaarlijkse onkosten. Dat moet ook zeker mogelijk zijn voor een watersport forum met een veel bredere doelgroep. Wellicht willen Ton en Chaea De moderatie op zich nemen en er verder invulling aan geven, wellicht voelt iemand anders zich geroepen. Ik lees in ieder geval mee op de diverse fora ;)
susho

ligplaats:
info:

Berichtdoor Klaas » 19 Dec 2011, 22:19

tja henk ook die deur is nu dicht, ik weet niet, maar voor ik mij uitlaat over vermoedens en weer verwijten krijg van dat ik aan het provoceren ben, heb ik echt het idee dat het bewust uit de lucht wordt gehaald en dat dat beveiligings probleem een dood doener is.
mis zijn we te lastig voor ze en elke keer een link en ze schakelen die ook weer uit. :cry:
varen is een lust, onstpanning en om heerlijk tot je zelf te komen.
Gebruikers-avatar
Klaas

ligplaats: Bovenkarspel
info:

Berichtdoor henkvd » 19 Dec 2011, 23:11

@ Susho

De doelstelling van dit hopelijk zeer tijdelijke Forum is een signaal afgeven, verder totaal geen plannen om dit een heel lang leven te laten, tenzij de noodzaak aanwezig is en het nieuwe Watersport Forum / Zeilen totaal niet aan de verwachtingen gaat voldoen.
Dus afsplitsing is bij voorbaat niet aan de orde tenzij daar aanleiding voor is.

Mocht het zo zijn dat die noodzaak er wijl blijkt te zijn dan kan voor een gering bedrag hier de reclame er zo vanaf, dat kost dacht maar 36 euro per jaar.
Alleen heb ik me nog totaal niet verdiept in de mogelijkheden die de huidige hoster biedt, overzetten naar een betere hoster en de verdere invulling zie we dus later wel, mocht dat ooit nodig zijn.

Hulp zou dan zeer prettig zijn, sterker nog ik heb er nauwelijks de tijd voor en alle hulp is prettig.

Ervan uitgaande dat het allemaal helemaal niet nodig is, wachten we dus rustig af wat komen gaat, er valt immers nog helemaal niets te zeggen, het is alleen vreselijk jammer van de manier waarop de hele overgang van watersport forum naar zeilen.nl is geregeld, hopelijk gaat het allemaal iedereen bevallen, en is de huidige gang van zaken zeer snel vergeten.
henkvd
Beheerder

ligplaats: Almere
info:

Berichtdoor Klaas » 19 Dec 2011, 23:22

maaar mocht het wel nodig zijn dan kun je op mij wel rekenen hoor, en als het moet doe ik ook nog een duid in de buidel. al denk ik dat we eerst onze eigenoud moderatoren de kans moeten geven.
Gebruikers-avatar
Klaas

info:

Berichtdoor henkvd » 19 Dec 2011, 23:27

@ 7 kinderen

Geef ik je helemaal gelijk in.

Ik sluit dit Forum liever vandaag nog dan morgen, dat zou nml betekenen dat we weer tevreden verder kunnen.
henkvd
Beheerder

ligplaats: Almere
info:

Berichtdoor Klaas » 20 Dec 2011, 00:35

Nou hou het nog maar even in de lucht hoor, ze sluiten poortje na poortje. Het forum beheer leest vast ook hier mee, maar hier kunnen ze niets tegen doen ;)
Het zou wel ludiek zijn als de nog active leden van het ws forum zich hier weer melden. :roll: dan wordt dit een echt protest forum en berijken we wellicht wat we willen nl een goed, toegankelijk, leesbaar en onderscheiden watersport forum. Want daar draait het toch allemaal om. ;)
Gebruikers-avatar
Klaas

info:

Berichtdoor Klaas » 22 Dec 2011, 12:05

en nu staat ook het zeilen forum vast, kunnen ze de berichtstroming niet aan :) :lol:
Gebruikers-avatar
Klaas

info:

Berichtdoor Klaas » 22 Dec 2011, 13:20

of zou ik geblokt zijn, zal de eerste keer zijn zeg maar. op een ander acount kom ik er ook niet meer in, kon nog wel ff een reactie daar op een ander leeg plekje plaatsen, hoop dat daar nog antwoord op komt. alles gaat zo zonder enig vorm van aankondigen, of de nieuwe site komt nu echt.........?
Gebruikers-avatar
Klaas

info:

VorigeVolgende

Terug naar Steigerpraat