Adema schreef:Misschien zijn we toch te voorbarig en komt het toch allemaal weer goed.
Wie zegt dat het niet goed komt dan?
We hebben het over de manier waarop e.e.a. gaat dus jouw conclusie is voorbarig.
Beter lezen de volgende keer.
Adema schreef:Misschien zijn we toch te voorbarig en komt het toch allemaal weer goed.
vuuren1 schreef:Het duurt allemaal wat lang en wij horen niets.
Wij waren de club die absoluut actief was en we worden zonder overleg -gebruikt- om de adverteerders op Zeilen zoet te houden. (dat is ongetwijfeld de enige reden, anders zou alle andere logica ontbreken)
Als Sanoma ons geen vreselijk mooi forum teruggeeft, kunnen we gezamelijk melden dat we vertrekken en blijven er slechts -3 rooie broeken- (citaat van Fox) over.
Mogelijk kunnen we onze -eigen- database van Watersport gewoon opeisen?
Ik ken de kleine lettetjes niet, maar anders zijn het wellicht allemaal -interlectuele eigendommen- ?
Iedere toevoeging is immers op persoonlijke titel neergeschreven.
Is er een jurist in de zaal?
chaea schreef:Nou het is wel een database met bijna 10 jaar aan postings met zeer nuttige informatie.
Tuurlijk kunnen we gaan knippen en plakken en uiteraard zit de kennis ook bij ons allen in het hoofd, maar..
Zullen mensen dit forum net zo snel vinden als het WS forum of het zeilen forum? Als je nu zeilen intypt staat de site met forum bovenaan Google. Ik spreek uit eigen ervaring dat dit forum eigenlijk niet te vinden is, ik moest bij Henk aankloppen voor de link. Andere vraag, gaan alle forumleden mee, er zijn maar een paar die echt aktief zijn maar vele namen zie ik al niet meer. Ik ben bang dat er een verdeling op zal treden en dat de ene helft naar dit forum gaat en de andere helft op het Zeilen forum blijft.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers