Brand Roermond

algemene discussies

Re: Brand Roermond

Berichtdoor gast » 20 Dec 2014, 19:16

Het is mij bekend dat de brandweer de BMC sinds enkele jaren meer naar de jouw genoemde pac wil hebben, blijft echter een groot voordeel mbt tijd dat het grotendeels menselijke aspect gefilterd is.
Ik ben verder ook van mening dat, ondanks de kosten, de hulpdiensten liever 10 x voor loos alarm uitrijden dan dat ze 1 x wegens bezuinigingen te laat aanwezig zijn.
gast

ligplaats:
info:

Berichtdoor sogna mi » 20 Dec 2014, 20:27

vaker rijden vind de repressieve dienst niet erg, de korpsleidingen wel...........dat zijn ook geen echte brandweermensen maar euro managers
sogna mi

ligplaats:
info:

Berichtdoor vuuren1 » 20 Dec 2014, 23:27

Jan Huibers schreef:Klopt, ik ben over anderhalve maand aan de beurt. EOC stuurt kosteloos een expert langs, vlakdikte meten en het complete rataplan.

Anderzijds is het zo dat als ze je schip in verzekering nemen en er gaat iets gruwelijk mis voordat ze een expert gestuurd hebben dat ze ook dan ook volledig uitkeren.

Mischien is het een idee om een verzekeringexpert te vragen mee te doen in een discussie hierover op dit forum zodat alles helder en duidelijk wordt.

Het lijkt mij zo ook erg duidelijk.
Belangrijk is dat de juiste scheepsverzekeraar wordt gekozen..

Ik heb vorige week nog iemand van EOC op de koffie gehad, die zal gerust van alles willen uitleggen maar wat is er dan nog onduidelijk?
Als er een EOC man op het forum gaat schrijven komt er vast en en zeker commentaar dat het allemaal reclame is..
Groet, Hans van Vuuren
vuuren1

ligplaats:
info:

Berichtdoor Jan Huibers » 21 Dec 2014, 17:20

Hans (en andere forumleden). Ik zou graag zien dat het niet opgevat wordt als een stukje ordinaire reclame maar als juiste en volledige voorlichting in de verschillen tussen verzekeraars en de wijze waarmee omgegaan wordt in een geval als Roermond.

Dan kan ik mischien wel iemand bereid vinden om dat te doen bij EOC.
Gebruikers-avatar
Jan Huibers

ligplaats: Heukelum
info:

Berichtdoor gewoonmich » 25 Jan 2015, 08:49

Jan Huibers schreef:Hans (en andere forumleden). Ik zou graag zien dat het niet opgevat wordt als een stukje ordinaire reclame maar als juiste en volledige voorlichting in de verschillen tussen verzekeraars en de wijze waarmee omgegaan wordt in een geval als Roermond.

Dan kan ik mischien wel iemand bereid vinden om dat te doen bij EOC.

Ik ben hier zeker in geïnteresseerd. Na een recent schrijven van onze tussenpersoon over het zelfstandig winter klaar maken, ben ik er achtergekomen dat onze huidige verzekering niet meer bij ons past. Ik doe namelijk veel zelf en wil onze boot niet door een erkend bedrijf winter klaar laten maken. Ook een reisverzekering dekt niet altijd als je niet van te voren boekt. Heb daarom onze wensen voor boot en reisverzekering eens op papier gezet en deze naar diverse maatschappijen gestuurd. Ook naar EOC. Helaas heb ik van hun nog geen reactie gehad, maar dat kan komen door de beurs in Duitsland.

Misschien eens een nieuw topic maken over verzekeringen. :)
Gebruikers-avatar
gewoonmich

ligplaats: Achter het huis ;)
info:

Vorige

Terug naar Steigerpraat