Android applicatie WaterSportNL

algemene discussies

Android applicatie WaterSportNL

Berichtdoor WaterSportNL » 15 Dec 2014, 10:55

Beste watersportliefhebbers,

Voor een schoolproject ben ik bezig met het ontwikkelen van een applicatie voor watersporters in Nederland.
Deze app is gratis en bevat in de eerste versie de volgende functionaliteiten:
- Een grafisch overzicht van alle kabelparken en waterskigebieden in een kaart! Door verschillende iconen is het ook gelijk duidelijk waar er met waterscooters gevaren kan worden. Voor degenen die niet weten wat de iconen betekenen is er een legenda beschikbaar.
- Kabelparken: Per kabelpark is het mogelijk om te kijken wat het adres is en gelijk een routebeschrijving naar dit adres. Ook is het mogelijk om dit park te bellen en de website te bezoeken. Tenslotte wordt er aangegeven wat het starttarief is en of er materialen gehuurd kunnen worden.
- Skigebieden: Per skigebied is er te zien of er een trailerhelling is en of deze gratis is. Door middel van iconen wordt er aangegeven of er een vergunning nodig is en of er waterscooters zijn toegestaan. Ook is er een weerbericht te zien met de huidige weercijfers zoals temperatuur en windsnelheden!
- Nieuwsfeed: In de nieuwsfeed worden de recente nieuwsberichten getoond van de Nederlandse watersportbond.
- Evenementen overzicht: Een evenementen overzicht van evenementen via de website van de Nederlandse watersportbond.

Nu ben ik op zoek naar liefhebbers die deze applicatie willen testen en eventueel feedback of verbeteringen willen geven.
De applicatie is te vinden via de volgende link: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.watersportnl

In de volgende versie wil ik het weerbericht verbeteren en een rating systeem zodat gebruikers een recensie kunnen schrijven over een watersport gebied. Dit is dan inzichtelijk voor alle gebruikers.

Ps moderator: Ik heb geen idee of dit topic in de juiste subforum staat en of het is toegestaan om dit topic te plaatsen omdat het eigenlijk reclame maken is.

Met vriendelijke groet,

WaterSportNL
WaterSportNL

ligplaats:
info:

Re: Android applicatie WaterSportNL

Berichtdoor bull » 15 Dec 2014, 16:48

hoi het werk niet bij mij? zegt dat die later te zien is op mijn pc
bull

ligplaats:
info:

Berichtdoor henkvd » 15 Dec 2014, 23:53

bull schreef:hoi het werk niet bij mij? zegt dat die later te zien is op mijn pc

Is niet voor de PC, is gemaakt voor tablet of phone op Android.
henkvd
Beheerder

ligplaats: Almere
info:

Berichtdoor Jan Huibers » 16 Dec 2014, 12:03

Ik kan de app niet testen want ik heb alles van Apple.... Maar wel goed bezig :D

Ik wil ook nog een keer een app voor mijn website... Zal alleen wel lekker prijskaartje aanhangen :shock:
Gebruikers-avatar
Jan Huibers

ligplaats: Heukelum
info:

Berichtdoor WaterSportNL » 12 Jan 2015, 10:59

Excuus voor de late reactie.

Bedankt voor het compliment Jan.

Gisteren hebben wij een nieuwe versie online gezet. Deze versie bevat de volgende nieuwe functionaliteiten:
- een verbeterd weer systeem
- een weervoorspelling voor 3 dagen
- een ratingsysteem per ski gebied en per kabel park waar gebruikers zelf een review over dat gebied kunnen schrijven en ratings van anderen kunnen lezen.
- Routebeschrijving naar de trailerhelling die bij een ski gebied hoort.

Met vriendelijke groet,

Richard - WaterSportNL
WaterSportNL

ligplaats:
info:

Berichtdoor Jan Huibers » 21 Feb 2015, 21:04

Jan Huibers schreef:Ik kan de app niet testen want ik heb alles van Apple.... Maar wel goed bezig :D

Ik wil ook nog een keer een app voor mijn website... Zal alleen wel lekker prijskaartje aanhangen :shock:

Intussen een eigen app gelanceerd, voor IOS, Android en Windows.
Als er forumleden zijn die onze app bekijken en wat feedback voor me hebben hoor ik het graag.
De kosten vielen uiteindelijk mee, €400,- voor het bouwen en €25,- maandelijks om de app in de lucht te houden.
Gebruikers-avatar
Jan Huibers

ligplaats: Heukelum
info:

Terug naar Steigerpraat