watersportforum wordt zeilen.nl/forum????

algemene discussies

Re: watersportforum wordt zeilen.nl/forum????

Berichtdoor gast » 21 Sep 2014, 03:40

Even een kick omhoog,

Voor veel leden hier waarschijnlijk al onbekende geschiedenis, de plotselinge overgang van het oiginele watersportforum naar het Zeilen van Sanoma.
Dit forum loopt nu prima en reden tot klagen is reeds vervlogen.
Totaal aantal berichten 20775 • Totaal aantal onderwerpen 1454 • Totaal aantal leden 428 • Ons nieuwste lid is Dorus

Mooi toch!

Waarom de kick van dit topic.
Afgelopen dinsdag kwam ik uit verveling op het Zeilen.nl forum terecht en zag tot mijn verbazing dat er een member vroeg waar de bekende namen waren en waarom niemand reageerd op zijn vragen, ben zo vrij geweest op de link naar dit forum te plaatsen. Aangezien de moderatie daar allang verdwenen is evenals aktieve posters geen probleem lijkt mij.

Nu net even gekeken of de boodschap is doorgekomen enne.......het forum is verdwenen weg en foetsie.
Erg of jammer, nee niet meer maar toch het melden waard.

http://www.zeilen.nl/watersportforum
gast

ligplaats:
info:

Berichtdoor vuuren1 » 21 Sep 2014, 21:58

Men heeft alles verkeerd ingeschat en het watersportforum gefuseerd met zeilers, dat werkt niet.
Het Watersport forum liep als een trein en Zeilen helemaal niet, dus werden we uitgehuwelijkt en dat voelde als misbruik.

Ik keek er in het verleden ook wel eens op maar sinds ons vertrek gebeurde er niets meer.

Inmiddels draaien we alweer een hele tijd prima en missen zelfs de vele achtergebleven berichten van het vorige forum niet meer.
Groet, Hans van Vuuren
vuuren1

ligplaats:
info:

Berichtdoor gast » 21 Sep 2014, 22:18

Klopt, the end......FIN
gast

ligplaats:
info:

Vorige

Terug naar Steigerpraat