MaartenKlop schreef:De meeste 'verdeeldheid' hier wordt veroorzaakt door dat nutteloze geouwehoer van mensen die zichzelf vervelen
Ik verveel me niet hoor Maarten, ik lees regelmatig hier en als ik vind dat ik moet reageren doe ik dat.
MaartenKlop schreef:De meeste 'verdeeldheid' hier wordt veroorzaakt door dat nutteloze geouwehoer van mensen die zichzelf vervelen
Bejakruiser schreef:Maar Fox, je wilt toch niet serieus zeggen dat jij wil dat Henk een vereniging of BV op moet gaan zetten voor dit forum?
Zoals ik al eerder schreef zou Henk kunnen overwegen om een backup onder de moderators te verdelen zodat het nooit zo fout kan gaan als met het vorige forum.
Bejakruiser schreef:Maar ik heb in ieders geval vertrouwen in Henk (ik ken hem niet persoonlijk dus is puur op gevoel) dus voor mij hoeft het niet zo nodig. Maar als Chaea en Hans een backup zouden krijgen dan moet iedereen toch gerust zijn? En zelfs jij moet dan weer goed kunnen slapen of is jou vertrouwen zo aangetast de laatste keer? Je moet je ook bedenken dat hun 3en er verder geen belang bij hebben dus dit puur uit hobby bestaat. Dus waarom zou het mis moeten gaan?
sigdoWck schreef:at mij betreft kan ieder forumlid op aanvraag een backup krijgen, we zijn immers gezamenlijk eigenaar.
sigdoWck schreef:Blijft de invulling van technisch beheer en moderatie over maar daar is nu al iets voor gevonden.
sigdoWck schreef:Klaar!
7kinderen schreef:Buldog, of Fox mijn vriend is weet ik niet,
vuuren1 schreef:Fox,
Om zoiets minder ongezellig over te laten komen moet ik wel eens tot 10 tellen en even de pet van de vraagsteller proberen op te zetten..
Dat lukt natuurlijk niet altijd.
Ga straks nog even lekker naar de boot![]()
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers