antonh schreef:Voor mijn auto rijbewijs heb ik na 40 jaar ook eens mee gedaan met zo een examen groep.
En om de theorie weer eens te verfrissen is niets mis mee.
Anton
Goed bezig!!!!!
Tijdje geleden alweer trouwens Anton...
antonh schreef:Voor mijn auto rijbewijs heb ik na 40 jaar ook eens mee gedaan met zo een examen groep.
Anton

ad gevers schreef:Hallo Blacktoppie,
Ik heb onlangs VB 1 gehaald, slechts een vraag fout. Jij stelt dat het ondoenlijk is om voor alle vaartuigen en vaarwegen hetzelfde examen te hanteren.
Ben ik het niet mee eens, belangrijk is dat je alle regels kent die onderling gelden, waar je ook mee vaart en op welk water. Verder de betonning, borden en seinen en
gebruik van Marifoon. Als je daar nog een portie varen doe je samen bij doet, ben je je vaarbewijs waard. Natuurlijk kom je bij het examen vragen tegen die je in de
praktijk nooit zult tegenkomen doch het is wel handig om te weten welke regels er gelden voor je mede- watergebruiker.
Ik ben zeker een voorstander van een soort praktijkexamen, op je eigen type boot, na het behalen van je papieren vaarbewijs.
antonh schreef:De ongelukken die gebeuren op het water zijn vaak ouderen.
Anton
Jan Huibers schreef:antonh schreef:Voor mijn auto rijbewijs heb ik na 40 jaar ook eens mee gedaan met zo een examen groep.
Anton
Goed bezig!!!!!zouden meer mensen moeten doen...
Tijdje geleden alweer trouwens Anton...

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers