Ik zie nog niet hoe deze boot op die rotsen is gevaren omdat hij in een richting ligt waarachter er ook gesteente zit. Verder ligt hij er veel te mooi op. Dat kan dus niet en is het mogelijk een gemanipuleerd plaatje.
ach maakt toch niet uit, ff leuk oordelen over een mischien wel veel te mooi geparkeerde motorjacht. doe mij nog mij nog maar ff een rondje geven. proost
varen is een lust, onstpanning en om heerlijk tot je zelf te komen.
(zalvende toon aan) Gij zult allen (en ik ook) goed achterom blijven kijken tijdens het varen teneinde geen ongewenste intimiteiten met de beroepsvaart te hoeven hebben... (zalvende toon uit)
Zelf zit ik net als 1 van de reaguurders overdwars zeg maar... Dat ik net zo'n mooi zicht naar achteren heb als naar voren, met me benen omhoog ook... Echt mijn meest actieve houding zeg maar
Heel interesant: alle app's voor de watersport... Ik gebruik zelf de anwbwaterkaart op de iPad. En dat gaat monterachtig mooi!! Er staat ook een AIS app bij.... Ook hip om te hebben zeg ik
Niet om het één of ander..... Maar op dit moment lig ik heerlijk midden op het Grevelingenmeer voor anker... Vlakbij een eilandje dat de mooie naam Archipel heeft.. Lekker van de laatste zonnestralen genieten nog... Glashelder water om me heen.... Oorverdovende stilte hier... Dat is pas genieten!!!