watersportforum wordt zeilen.nl/forum????

algemene discussies

Re: watersportforum wordt zeilen.nl/forum????

Berichtdoor Klaas » 27 Dec 2011, 14:17

Het vaar seizoen is nog niet eens voorbij joh, ben vanmorgen nog heerlijk weze varen. En als het zo blijft kunnen we de hele winter tochtjes blijven maken.
Ja ik zag innd ook dat er neiuw berichtje was geplaatst maar dat het nog steeds niet optimaal werkt, en ik kan er ook nog niet op.
Maar om het nu voor hun op te nemen vind ik ook wat raar hoor, dat ze met kerst aan het werk waren hadden ze aan zich zelf te danken, ze hadden ook gewoon de oude forums in het nieuwe jaar uit kunnen zetten, en dan over kunnen gaan.
varen is een lust, onstpanning en om heerlijk tot je zelf te komen.
Gebruikers-avatar
Klaas

ligplaats: Bovenkarspel
info:

Berichtdoor fox4you » 27 Dec 2011, 15:37

Marti schreef:Natuurlijk had er een mail verzonden moeten worden met een duidelijke uitleg toen WS offline ging, dat dat mis is gegaan is een blunder van formaat. Daar is iedereen het over eens en daar is intern ook het één en ander over te doen geweest. Helaas kan dat achteraf niet meer goed worden gemaakt; terug gaan in de tijd kan nu eenmaal niet.

Dan treed je daar toch mee naar buiten of zie ik dat verkeerd want dat kan nog steeds.
Wat denk je dat ik bedoel met een "oefening in nederigheid".

Mijn mailadres hebben ze maar ik heb nog steeds niets ontvangen.
Jij durft de zaken zelfs om te draaien door te roepen dat ze O zo zielig zijn omdat ze deze week moeten werken om hun eigen shit in orde te maken.
Zoals ik eerder melde hadden ze in de aanloop naar de vernieuwde website tijd genoeg want daar hebben ze al meer meer dan een jaar geleden een aankondiging over gedaan.
Dat we die kul die jij aanhaalt smoesjes noemen is niet vreemd want zulke kul moet je gewoon niet aanhalen maar direct to te point gaan en alle onduidelijkheid weg nemen via PM.
Als ik bij de garage kom om m'n auto op het afgesproken tijdstip op te halen dan verwacht ik dat die klaar staat en in het geval dat niet zo is ik daarover geïnformeerd wordt en dat me een alternatief ter beschikking wordt gesteld.
Ik wil geen kul horen over de olie is op of de monteur is ziek of er is een technisch probleem met de compressor en de banden kunnen daarom niet op druk gebracht worden.
Dus geel kul want zo werkt dat in de grote mensen wereld want ik ben niet geïnteresseerd in hun shit, ik wil een oplossing.
Ik hoop dat e.e.a. nu duidelijk is en dat je niet meer zo halfzacht reageert want dan komt bij mij ook niet weer de neiging op om te reageren.
Marti schreef:Maar dat wil niet zeggen dat iedereen nu "zijn mond houdt" en verhaaltjes verzint.

Het is wel oorverdovend stil van de kant van Sanoma en Zeilen maar het kan natuurlijk zijn dat het een IT veiligheidsprobleem is en de mail niet werkt.
Marti schreef:Hoe dan ook, blijkbaar kunnen sommige mensen nu inloggen -

Als je pass word uit minder dan 6 karakters bestaat dan kom je er al helemaal niet in en veel WS leden hebben een password die uit minder dan 6 karakters bestaat. ;)
Marti schreef:wie dat niet wil is daarin natuurlijk vrij

Zulke opmerkingen doen je geen goed Marti want je die is toch voor open doel, die kop ik maar niet in.
Marti schreef:en wens ik vanaf hier alvast een hele fijne jaarwisseling en een gezond, gelukkig & succesvol 2012 met een prachtig vaarseizoen!

Bedankt Marti voor de goede wensen en ik wens je het zelfde toe.
Laatst gewijzigd door fox4you op 27 Dec 2011, 23:09, in totaal 2 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
fox4you

ligplaats:
info:

Berichtdoor Klaas » 27 Dec 2011, 17:21

Tja Fox4you, is het ook niet verbazingwekkend dat de reacties zo zwak zijn, al kan ik die van Hans nog wel enigsinds begrijpen, daar deze innd voor zijn doen niet zwaar zijn, maar uit wel enorm zijn twijfels.
Wat ik eigelijk het meest kwalijk vind is dat onze eigen modedatoren zelfs niets hebben laten horen en dat je zelf info moet inwinnen om ook maar iets te vinden of te vernemen. Wat dat aangaat laat Martie nog iets horen, al ben ik met je eens dat het ook vanuit de moderatie best eens openbaar wat zwaarder het mogen worden gereageerd, en om nu onze gedacht kul te noemen vind ik ook erg raar, krijg bijna het idee dat er geld voor gegeven wordt, en dat er betaald is voor ons forum.
Het was tenslotte een ongesponsoort forum. Maar dat gaat mischien wel erg ver hoor, maar zo stil als het blijft....
Ik zal blijven proberen om in te loggen op het nieuwe en ik zal kijken of het wat is, de naam is iig nog erg op 1 deel gericht, en de tekst zonder zeilen het water niet op is ook niet uitnodigend.

Ene ja iedereen uiteraard alvast een goed en gezellig jaarwisseling fijn jaar op het water gewenst met heel veel mooi weer.
Dan heb ik dat ook.... ;)
Gebruikers-avatar
Klaas

info:

Berichtdoor @rie » 27 Dec 2011, 17:32

Je moet ff een nieuwe account aanmaken met je oude gegevens en dan doet het zeilforum het.
@rie

ligplaats:
info:

Berichtdoor Klaas » 27 Dec 2011, 17:36

Ja wilde ik ook, maar ben de oude inloggegevens kwijt dus in middels mijn naam maar omgedraaid daar mijn eigen naam niet gebruikt kan worden daar hij in gebruik, tja erg ingewikkeld, net een mummie, maar ik ben evengoed te herkennen hoor, en ja ik kan er dus ook eindelijk op, der moet nog wel wat aangepast worden aan kleur stijl en naam, en dan hopen dat iedereen weer kijkt.
Gebruikers-avatar
Klaas

info:

Berichtdoor gast » 27 Dec 2011, 18:44

Marti, ik waardeer de updates wel dus gelieve ze nog wel te plaatsen
gast

Berichtdoor Bejakruiser » 27 Dec 2011, 18:58

@ chaea,

Maar kun jij nog niet inloggen dan? Ook niet als je je opnieuw registreert? Volgens mij moet het verder nu gewoon werken dacht ik.

@ 7kinderen,

Misschien is de naam van de site niet optimaal, maar eigenlijk ook helemaal niet boeiend toch? Het werkt weer dat is het voornaamste, de rest komt later wel weer.
Bejakruiser

ligplaats:
info:

Berichtdoor henkvd » 27 Dec 2011, 20:22

Het lijkt langzaam te gaan werken op het zeilen.nl.

Verder is er nog werk genoeg, beelschermresolutie niet echt forum vriendelijk, te hoog
response tijd bij openen berichten vrij traag
layout nog geen invulling aangegeven, koud kunstje om het wat prettiger leesbaar te maken.
Leden lijst is nog niet in orde.
inloggen verwarrend, mogelijk door bovenstaande.
henkvd
Beheerder

ligplaats: Almere
info:

Berichtdoor vuuren1 » 27 Dec 2011, 21:10

Ik zag net ook dat er weer wat mogelijk is op -het nieuwe forum-.

Diegenen die beren op de weg zagen en veronderstellen dat ik meer zou weten moet ik teleurstellen.
Ik ben gewoon forumlid en heb aan Ton per mail gevraagd wat er loos was en kreeg een identiek bericht terug wat door een ander eerder al is geciteerd.

Het is gewoon een merkwaardige zaak dat het zo is gegaan. Ik snap dat ook niet.
Het gaat er op lijken dat de oude database toch weer terug komt, maar dat heb ik nog niet uitputtend bekeken.

Ik wacht gewoon af, mopperen, fantaseren en beren op de weg zien heeft geen enkele zin.
Groet, Hans van Vuuren
vuuren1

ligplaats:
info:

Berichtdoor henkvd » 27 Dec 2011, 21:15

Hans, het is zo jammer dat het belachelijk lang duurt, het nieuwe zeilen draait op de zelfde software als het oude forum en tevens wat hier gebruikt wordt.
Zo moeilijk is het niet om dat in te richten, ach misschien moet ik toch maar eens in de ICT gaan kijken.
henkvd
Beheerder

ligplaats: Almere
info:

VorigeVolgende

Terug naar Steigerpraat