Reklame

algemene discussies

Re: Reklame

Berichtdoor enzoishet » 08 Jan 2014, 19:52

Hallo Bert,

Goed om te lezen dat je het er mee eens bent en dat Jan en Henk beide alle lof krijgen voor dit geweldige platform.

Jan en Henk beide hulde en jullie zijn van grote toegevoegde waarde voor de watersport.

En zo is het.

Groet Ton,
enzoishet

ligplaats:
info:

Berichtdoor Wolf1 » 08 Jan 2014, 19:54

chaea schreef:Waar jij je druk om maakt Wolf?

Zo'n antwoord kan ik alleen van jou verwachten, je zou langzamerhand moeten weten dat ik me nergens druk over maak, maar nog wel dagelijks verwonder en bij deze weer om jou
Gr. Wolf1
Afbeelding
Take Care
AaKant@hccnet.nl
Gebruikers-avatar
Wolf1

ligplaats:
info:

Berichtdoor enzoishet » 08 Jan 2014, 20:00

Jan,

Weet je nu eens netjes te gedragen. Ik verwonder me ook keer op keer over jou maar dan met een grote glimlach op mn gezicht. We zijn allemaal zeldzaam en uniek !

Ton
enzoishet

ligplaats:
info:

Berichtdoor gast » 08 Jan 2014, 21:52

Wolf1 schreef:
chaea schreef:Waar jij je druk om maakt Wolf?

Zo'n antwoord kan ik alleen van jou verwachten, je zou langzamerhand moeten weten dat ik me nergens druk over maak, maar nog wel dagelijks verwonder en bij deze weer om jou
Gr. Wolf1

:lol: kon het niet laten
gast

ligplaats:
info:

Berichtdoor enzoishet » 08 Jan 2014, 22:07

Hallo,

Verwijder het dan want het heeft geen toegevoegde waarde en is niet erg volwassen. Laten we nu met elkaar denken en elkaar respecteren zoals we zijn.

Dus wees verstandig en laat het weg.

Groet Ton,
enzoishet

ligplaats:
info:

Berichtdoor gast » 08 Jan 2014, 22:21

Nou ik ken Wolf nu lang genoeg dat ik weet dat hij zich er niet druk om maakt, moet jij ook niet doen ;)
gast

ligplaats:
info:

Berichtdoor enzoishet » 08 Jan 2014, 22:31

Ik ken jou (gelukkig) ook al een tijdje en vandaar dat ik aangaf dat het gewoon verstandig zou zijn om het forum te voorzien van nuttige info ipv dit soort tekst.

Je hebt voldoende kennis en ervaring dus haal daar je kracht uit ipv Jan op te zoeken.

Dus wat is de toegevoegde waarde ervan ? bel Jan op en ga dan gezellig langs :D

En je bent een fijne vent hoor.

Groet Ton,
enzoishet

ligplaats:
info:

Berichtdoor gast » 08 Jan 2014, 22:40

henkvd schreef:
chaea schreef:Momenteel staat dit nieuwe format ook niet hoog in de ranking, sterker nog, als je zoekt op watersportforum.eu kom je op het zeilersforum terecht. Dit laatste omdat je daar de naam van dit forum als onderschrift gebruikt.

Ja die worden beter bezocht door de bots dan hier, dat is niet gek natuurlijk het heeft tijd nodig en de grijze vaste bezoekers moeten langer hier aanwezig zijn.
Het oude forum domein scoort ook een stuk beter, die is voor bezoekers al helemaal afgebouwd maar de bots hebben om die reden nog steeds volledig toegang, tot veel meer topics, bij het stijgen van de ranking hier, zal daar steeds meer info gewist worden.

Niemand zoekt natuurlijk naar watersportforum.eu dan heb je het al gevonden.

zoiets zou logischer zijn: watermota carburateur defect

Kom je vanzelf hoog in de Google ranking, nee dat gaat niet vanzelf anders zou iedere website bovenaan staan, dat wordt slecht leesbaar.

Ik zocht op watersportforum.eu en kwam op het zeilersforum uit, maar dat bleek dus te komen door jouw onderschrift.
In eerste instantie stond dit forum ook op pagina 2 maar is inmiddels alweer gestegen.
Aangezien ik via jouw onderschrift op het zeilersforum kwam blijkt het wel effectief te werken, dus als iedereen bereid is om trefwoorden in zijn onderschrift te plaatsen zullen meerdere mensen de weg naar het forum vinden.
gast

ligplaats:
info:

Berichtdoor gast » 08 Jan 2014, 22:56

enzoishet schreef:Ik ken jou (gelukkig) ook al een tijdje en vandaar dat ik aangaf dat het gewoon verstandig zou zijn om het forum te voorzien van nuttige info ipv dit soort tekst.

Je hebt voldoende kennis en ervaring dus haal daar je kracht uit ipv Jan op te zoeken.

Dus wat is de toegevoegde waarde ervan ? bel Jan op en ga dan gezellig langs :D

En je bent een fijne vent hoor.

Groet Ton,

Is leuk dat je me al een tijdje kent maar ik heb geen flauw idee wie jij bent, dus verklaar je nader?
gast

ligplaats:
info:

Berichtdoor enzoishet » 08 Jan 2014, 23:28

Dat maakt toch ook niet zoveel uit. De wereld is niet zo groot en Friesland al helemaal niet.

Ik moet dit weekend nog even die kant op en wie weet kom ik wel eff kijken bij het magneetvissen.

Groet ton,
enzoishet

ligplaats:
info:

VorigeVolgende

Terug naar Steigerpraat