Bericht door Jan Huibers » zo 15 jul 2012, 22:48
Ik ben nu net terug van een weekend op het water, vrijdagavond vertrokken vanuit Heukelum naar Leerdam, da's wel 20 min varen!!

maar daar is het leuk liggen... Heel de avond op het achterdek gezeten.... Zaterdag de Linge verder op gevaren naar Tricht (iets verder is de Linge niet meer te bevaren met een motorboot) toen wel heel de dag met de ruitenwissers aangezeten. Savonds lekker gegeten Bistro de Lachende Gans, kan ik iedereen aanbevelen!!! Mooie steiger daar, walstroom enzo.... Zondag terug gevaren.... Heeeeeeerljk weer.... Tent open opt achterdek en ik zat te overwegen om de witte zeilen voor de ramen te doen omdat et aardig warm werd al binnen....
Jongens, als je boot aan de bovenkant net zo waterdicht is als aan de onderkant en je ligt niet in het ziekenhuis (beterschat nog Peter) dan gewoon gaan varen.... Met de grillige vaderlandsche weergoden weet je het maar nooit en is het optimaal genieten als de zon wel even schijnt... En met dit weer is het in de havenkantine's vaak nog gezelliger als anders.