Vaarwel!

algemene discussies

Re: Vaarwel!

Berichtdoor Wolf1 » 13 Jul 2026, 08:27

KarelST950 schreef:-Niet meer actief-

Sapper_Morton schreef:De ene eigent zich trolgedrag toe en komt er keer op keer mee weg en de andere wil juist graag fatsoenlijk gedrag en een serieus forum en ergert zich er aan.

Dat zeuren gaat niet helpen je bootje onder de knie te krijgen ! Dat gaat pas lukken als je er iets van snapt, daarvoor kan je bij mij terecht, maar dat geeft nij toch niet de verplichting van je te houden ?
En eerlijk gezecht als ik in deze wereld eens om me heen kijk vind ik, dat ik mezelf best netjes gedraag !
Het gedag van Karel de citroën knoeier is aanmerkelijk minder, zijn zakken gevuld, en steek allemaal maar de moord, die gaat jouw niet helpen met je bootje tegen de kant te krijgen !

Schriftelijke commenucatie is vaak moeilijk, je schrijf zoal je denkt, terwijl je niets weet van de emotionel gevoelens van de gene die het leest.
Hieruit ontstane problemen zijn over het algemeen, met een beetje goede wil, best oplosbaar.
We gaan het in ieder geval proberen !
Afbeelding
Take Care
AaKant@hccnet.nl
Gebruikers-avatar
Wolf1

ligplaats:
info:

Berichtdoor Sapper_Morton » 13 Jul 2026, 11:04

Tja, dat is ook een manier om er naar te kijken. Het is blijkbaar teveel gevraagd om fatsoenlijk te communiceren.

En je hebt helemaal gelijk met wat je zegt, ik heb totaal geen klik met Wolf. Heb respect voor zijn kennis maar
absoluut niet voor zijn manier van communiceren. Daarom heb ik Wolf weken geleden op de vijanden lijst gezet.
Niet dat hij mijn vijand is maar zo heet de lijst nou eenmaal. Dus ik zie zijn berichten niet, tenzij ik er voor kies.

En het forum hoeft niet naar mijn maatstaven te worden gerund en heb absoluut niet de behoefte om dat te doen.

Ik hou op over de omgangsvormen op dit forum, is het beste voor mijzelf.
Gebruikers-avatar
Sapper_Morton

ligplaats: Barendrecht
info: Vennautic Confident 780
Sole Mini 29 V0

Berichtdoor Blacktoppie » 13 Jul 2026, 13:39

Whahaha... ik was vanmiddag op de school van mn dochter daar hadden een paar kinderen ook ruzie lijkt er wel een beetje op..

Komop mensen we zijn geen kleuterschool doe eens volwassen, wees blij dat er mensen zijn die willen helpen en accepteer dat iedereen anders is en daardoor anders communiceert(dat gezegd hebbende snap ik ook dat het ook andersom werkt er er mensen zijn die er moeite mee blijven hebben)

Tis lekker weer geniet er van en ga lekker varen. Ik zit helaas al een aantal weken met een gebroken voet en moet het doen met dit eindeloze geruzie lezen, want aan boord komen is een uitdaging laat staan fantsoenlijk aanleggen.

Zoek elkaar eens een keer op en doe eens eens gezellig een drankje en je zal zien dat de wereld dan een stuk beter is..
Curtevenne 830AK "Marana"
Beenhakker 4m "Betty"
Don't take life too serious, You'll never get out alive
Proud member of the NCS crew, Gebouw het uzelf!
Gebruikers-avatar
Blacktoppie

ligplaats:
info: Curtevenne 830 ak, Beenhakker 4m, met sabb 8h.

Berichtdoor stefan » 13 Jul 2026, 13:55

Wolf1 schreef:We gaan het in ieder geval proberen !

Zie je wel, er is altijd hoop! 8-)
stefan

ligplaats:
info:

Berichtdoor Wolf1 » 13 Jul 2026, 19:41

Sapper_Morton schreef:Tja, dat is ook een manier om er naar te kijken. Het is blijkbaar teveel gevraagd om fatsoenlijk te communiceren.
Ik hou op over de omgangsvormen op dit forum, is het beste voor mijzelf.

Ons eerste meningsverschil is ontstaan door dat jij mij fatsoenlijke commucatie op het water ontnam door een halve AIS aan te schaffen !
Dat deze beslissing alleen was ontstaan uit onkunde en gemis aan kennis, had ik niet mogen uiten, je voelde je ermee (jou woorden) tot je enkels afgebrand.
En nu grijp je naar de struisvogel button, wat je niet ziet is er niet, moet je weer teleurstellen, het hele forum geniet mee, maar jij ziet het niet.
Afbeelding
Take Care
AaKant@hccnet.nl
Gebruikers-avatar
Wolf1

ligplaats:
info:

Berichtdoor chaea » 14 Jul 2026, 05:38

Uhm waar mis ik de link dat Pascall vervellende pb bericten kreeg en deze liefdesverhouding tussen Dhr Morton en Wolf?
chaea

ligplaats: Gieseplas
info: bootin zuidholland

Berichtdoor Wolf1 » 14 Jul 2026, 08:34

chaea schreef:Uhm waar mis ik de link dat Pascall vervellende pb bericten kreeg en deze liefdesverhouding tussen Dhr Morton en Wolf?

"Vaarwel" een gezegde naar mensen die voor wat voor reden ook,vertrekken ?
Afbeelding
Take Care
AaKant@hccnet.nl
Gebruikers-avatar
Wolf1

ligplaats:
info:

Berichtdoor Wolf1 » 14 Jul 2026, 16:43

stefan schreef:Zie je wel, er is altijd hoop! 8-)

Had ik ook, heb mijn best gedaan !
Maar het is definetief, we hebben in goede verstandhouding en waardering voor elkaar afscheid genomen !
Afbeelding
Take Care
AaKant@hccnet.nl
Gebruikers-avatar
Wolf1

ligplaats:
info:

Berichtdoor jkb » 16 Jul 2026, 14:07

Ik geniet doorgaans van de opmerkingen van Wolf1!
jkb

ligplaats:
info:

Berichtdoor aatv » 17 Jul 2026, 08:31

jongens laat wolf nou gewoon lekker wolf zijn ook al ben je het niet eens met de uitspraken op zijn wolfs.
bedenk dat wolf een zeer grote bron van kennis is op vele onderwerpen maar dit wel op zijn manier uitlegt.
heeft denk ik te maken met wat voor wolf heel eenvoudig uitgelegd is voor een ander nog steeds onbegrijpelijk
is. hier heb ik zelf ook vaak mee te kampen als ik iemand wat probeer te leren. persoonlijk vraag ik wolf om
het dan ff in jip en janneke taal uit te leggen waar hij zeker niet te beroerd voor is. en ja ik lach me vaak ook
rot als wolf lekker op gang is haha. blijf gewoon lekker jezelf wolf!

greetzz aat
invictus maneo
Gebruikers-avatar
aatv

ligplaats: wessem
info: Naam; Miladávi.
Kruiser 7,5 x 3 Mtr.
Ontwerp; Pieter Beeldsnijder.

VorigeVolgende

Terug naar Steigerpraat