hoi allemaal, zoals jullie weten heb ik een woefboef en uiteraard moet ie mee op de boot als we gaan varen. het op de
boot zijn en ook overnachten vind hij niet erg maar varen vind ie minder en kan vervolgens zijn ei niet kwijt. voor mijn
vakantie vorig jaar vond ie varen maar zozo ging liggen maffen op de bank met de instelling van ik hoor het wel als we
weer terug zijn. toen ik een weekje met de boot weg was is ie onrustiger en zeurderiger geworden. nu wil ik hem niet
dagelijks vol duwen met pilletjes en vond via goegel een apparaatje dat relaxopet heet. dit werk middels geluidsgolven
waar dieren rustig van zouden worden. de meningen over de werking zijn verdeeld maar proberen kan geen kwaad he!
ding is best prijzig maar via MP wel te koop voor een prijs die je er altijd wel voor terug krijg. belangrijk is dat de hond
er een ruime periode voor krijgt er aan te wennen en het te associëren met rust en ontspanning. ik probeer het dus uit
en zal de bevindingen hier vermelden want er zijn ongetwijfeld mensen met honden die er ook last van hebben. je moet
natuurlijk wel geduld hebben en het opbouwen want het werkt niet gelijk als je het aanzet.
apparaat zou werken bij alle stress situaties dus ook vuurwerk ed. goegel zelf ook maar.
greetzz aat