Boarnkruiser - Varend project

Bezig met restauratie? renovatie ? laat ons meekijken.

Re: Boarnkruiser - Varend project

Berichtdoor Wolf1 » 30 Nov 2025, 19:31

Moet van beiden niets hebben, een Amersfow die met al zijn geld niets kan creëren waar ik een voorbeeld aan kan nemen, en dan een gebrekkige, met een uitkering die niet wil nadenken, om het met zo min mogelijk, iets goed te doen !
Ze hebben wel een overeenkomst ze kunnen allebei niet tegen kritiek.
Afbeelding
Take Care
AaKant@hccnet.nl
Gebruikers-avatar
Wolf1

ligplaats:
info:

Berichtdoor Budget-DIY » 30 Nov 2025, 21:33

Vraag ik me toch af waar dat schaap dat denkt een wolf te zijn, op het DSM-5 spectrum zit. En wat het met z'n onzin posts denkt te bereiken. Heel soms bekijk ik de geblokkeerde berichten. Vraag ik me toch wel elke keer af: waarom non-stop onzin uitkramen, en mensen aansporen om hun bankrekening te plunderen voor (meestal) nutteloze dingen. (of gewoon iemand de grond in willen trappen) 0,0 kennis en/of kunde :!:
Financieel gehandicapt, 2 rechter handen maar een kapotte rug.
Constructieve feedback is welkom!
Goed genoeg is goed genoeg.
Gebruikers-avatar
Budget-DIY

ligplaats: Friesland
info: Varend projectboot LxBxH: 10.50x3.45x2.40

Discord: Jahee

Berichtdoor Amersfow » 30 Nov 2025, 21:49

Narcistische persoonlijkheidsstoornis imho
Gebruikers-avatar
Amersfow

ligplaats:
info:

Berichtdoor Wolf1 » 30 Nov 2025, 22:35

Budget-DIY schreef:Vraag ik me toch af waar dat schaap dat denkt een wolf te zijn, op het DSM-5 spectrum zit. En wat het met z'n onzin posts denkt te bereiken. Heel soms bekijk ik de geblokkeerde berichten. Vraag ik me toch wel elke keer af: waarom non-stop onzin uitkramen, en mensen aansporen om hun bankrekening te plunderen voor (meestal) nutteloze dingen. (of gewoon iemand de grond in willen trappen) 0,0 kennis en/of kunde :!:

Als je mijn kritiek beschrijft als onzin, bewijst dat mijn stelling over je niet doordachte uitgaven !
En dat het voor de zelfde prijs kwalitatief vele malen beter kan.
Je vind jezelf geweldig en beschrijft dat hier in de hoop dat ik en anderen dat ook van je gaan vinden.
Heb inmiddels een leeftijd bereikt en ervaring opgedaan in de scheepstechniek, dat jij me niet zult imponeren, maar of je nu onder de grond, of er boven leeft, interesseert me geen klap.
Hoop wel dat alle lezers op dit forum, inzien dat jouw manier, om van een boot te genieten, hebben ingezien, dat dit niet de weg is
De goedkoopste duurzame boot ontstaat uit heel veel denken, en dat is wat er bij jouw aan ontbreekt met je slijptol !
Ben heel blij dat je niet bij mij in de haven ligt.
Afbeelding
Take Care
AaKant@hccnet.nl
Gebruikers-avatar
Wolf1

ligplaats:
info:

Berichtdoor Budget-DIY » 30 Nov 2025, 22:41

Amersfow schreef:Narcistische persoonlijkheidsstoornis imho

Lijkt me dat dat niet het enige is. Er zal toch echt meer aan mankeren.

Hoop voor heel NL, dattie ergens in een hutje op de heide woont oid. Dan is de kans dat het andere mensen lastig valt, toch nog weer een stukje kleiner.
Financieel gehandicapt, 2 rechter handen maar een kapotte rug.
Constructieve feedback is welkom!
Goed genoeg is goed genoeg.
Gebruikers-avatar
Budget-DIY

ligplaats: Friesland
info: Varend projectboot LxBxH: 10.50x3.45x2.40

Discord: Jahee

Berichtdoor Wolf1 » 01 Dec 2025, 01:09

Budget-DIY schreef:Narcistische persoonlijkheidsstoornis imho
Lijkt me dat dat niet het enige is. Er zal toch echt meer aan mankeren.

Vindt het zelf nog al meevallen, de ogen worden inderdaad wat slechter, maar vergeleken met jouw gebreken zijn dat pinots !
Je vergelijkingen met een schaap, houden me ook, bepaald niet wakker, het beperkt me in ieder geval niet in de uitvoering van een tijdelijk project als technisch adviseur in de bouw van een 17m stijlsteven scheepje.
Hoe jij je bootje denkt te moeten behandelen laat me ook volkomen Siberisch, ik reageer op je onnozelheid en als ik het gevoel krijg dat je, jezelf als voorbeeld voor andere forum leden opstelt.
Dat geld net zo, voor die andere sukkel, die hier komt vertellen hoe goed hij allemaal is, en een boot koopt waar hij nog niet mee naar huis kan varen, omdat er eigenlijk een versleten motor in zit. En dus niks meer bijdraagt aan dit forum, als alleen een hele hoop onnozel geleuter !
We hebben op deze site bijna 8000 geregistreerde leden, als ik die maar voor een klein deel tegen jullie geklooi kan beschermen is de missie geslaagd.
Ben afgelopen jaar met mijn bootje 7 maanden naar Frankrijk geweest, het enige en grootste probleem wat we tijdens heel de reis gehad hebben is het slecht opstarten van de TV bij heel warm weer, kan je verzekeren, kon de pret niet drukken !
Afbeelding
Take Care
AaKant@hccnet.nl
Gebruikers-avatar
Wolf1

ligplaats:
info:

Berichtdoor chaea » 01 Dec 2025, 09:54

@mrbudget,

Jouw manier van werken is niet de meest gangbare manier, denk dat elke forumbezoeker dit ook wel doorheeft. Maar maakt dit uit?
Neen, het is jouw boot en jij doet er iets mee waar jezelf kennelijk tevreden mee bent, en daar gaat het om.
Zolang je dit op je eigen boot doet is dit prima, uiteraard moet jezelf wel beseffen dat je manier niet de juiste is en dat meelezers beseffen dat je verhalen geen adviezen zijn. M.i gewoon blijven posten, ben benieuwd naar je verdere " vindingrijkheid"

Mbt je criticaster Wolf, neem het tot je of negeer het. Maar de reacties van zowel jou als Amersfow over zijn geestelijke gezondheid of andersgezegd jullie twijfel daarover is onterecht. Deze man heeft meer mensen geholpen, ook in real life, dan een ander hier.
chaea

ligplaats: Gieseplas
info: bootin zuidholland

Berichtdoor Amersfow » 01 Dec 2025, 12:05

Mooi belerend toontje weer. Fijn dat er mensen zijn die alles beter weten :D
Gebruikers-avatar
Amersfow

ligplaats:
info:

Berichtdoor chaea » 01 Dec 2025, 12:18

Amersfow schreef:Mooi belerend toontje weer. Fijn dat er mensen zijn die alles beter weten :D

Wat is er belerend aan dan?
Volgens mij schrijf ik meermaals duidelijk dat ik het mooi vind dat iemand zijn eigen plan trekt, het is zijn boot en het maakt hem gelukkig. Net zoals het jou gelukkig maakt om te pronken met wat je allemal hebt en kan kopen.

En ja helaas voor jou is op het gebied van watersport bij andere veel meer technische kennis aanwezig, jij zal uitblinken op andere gebieden. Niks mis mee en gewoon accepteren.
chaea

ligplaats: Gieseplas
info: bootin zuidholland

Berichtdoor Amersfow » 01 Dec 2025, 13:58

Ja toch knap he dat ik zo'n 45 jaar ~30 boten in de vaart heb kunnen houden zonder enige technische kennis :D
Grappenmaker, en mooie bruine arm naar ons oude schaap :)
Gebruikers-avatar
Amersfow

ligplaats:
info:

VorigeVolgende

Terug naar Projecten