Uitleg waterkaarten.app
https://youtu.be/GUWAUun2tfI?si=r3_mKpKInJomtfqy
Renegade schreef:Ik had het wel verwacht dat er van iemand uit de branche zelf een reactie kwam.
Lag er dubbeldik bovenop toch?
Het is het verdienmodel tegenwoordig.
Met leugens en bedrog iets verkopen als zijnde ,dat het ontzettend positief is om deze gadget te kopen ,cq verkopen.
Het brengt geld in het laadje.
Dat de randen van wat onder privacy valt ,en zogenaamd ter verbetering van diensten,wat het zogenaamd vergoed, deze rand is zeer wazig.
Je pleidooi is doorspekt van hoe positief het allemaal is.
Een complete reklame uiting pur sang.
Dat jij zo naïef wil zijn ,om ons te doen geloven dat jij de waarheid spreekt ,is gewoon leugenachtig.
Om met je eigen woorden te spreken uit je laatste zin : Stop lekker met zo eigenwijs te zijn.
Iedereen ,jij ook ,kan een pleidooi houden .
Maar jij en ik ,en velen met ons zijn hier anoniem met een Nickname of eigen naam die nergens tot te herleiden is.
Je bent gewoon iemand die of uit die branche komt ,of daaraan via reklame uitingen daaraan gelieerd is.
En dan is alles schijnbaar geoorloofd ten gunste van het gewin.
En hetgeen je eerder aangeeft ,dat als men niet getraceerd wenst te worden ,je dan je gsm uit moet zetten .
Dat zegje is een dood doenertje van al diegenen die garing willen spinnen uit gegevens die niet afgeschermd zijn,en bij voorbaat denken , " jij beschermt je data niet ,dus ik mag het (mis)gebruiken".
Want dat is de teneur van je opmerking inzake gsmtracking.
Kerel kerel,ik had verwacht dat je clevverder was.
Maar o o,wat ben je naïef.
TijmenB schreef:Hopelijk kan je nu inzien dat ik geen verkoper ben en kunnen we ons weer richten op de inhoud van dit forum, watersport. Om nog even je eigen voetnoot te quoten "Wie nooit op zoektocht gaat ,zal nooit iets vinden". Dus als je nog vragen over mij hebt stel ze gerust, ik heb niks te verbergen (behalve mijn pincode)
Renegade schreef:Je pleidooi is duidelijk.
Mag iedereen doen.
Van enkelen van forum weet ik wat ze doen,wat hun professie is.
Nogmaals , ik schreef al eerder ,dat het me totaal niet verbaasde dat er een reactie kwam.
En of je ICT-er bent in en ziekenhuis ,zegt totaal niks.
Kan een dekmantel zijn voor de rest.
TijmenB schreef:Wauw je bent echt compleet van het padje af
heuvels schreef:Ik heb het zien werken op mijn smartphone met waterkaarten app. Je kunt de functionaliteit uit- en aanzetten. Je ziet op de kaart ook (alleen) andere waterkaarten app gebruikers die het aan hebben staan.Het werkte op het Noordhollands Kanaal met die vlotbruggen.
• Waterkaarten Nederland (beschikbaar voor Android, iOS en windows)
• Waterkaart Live (beschikbaar voor Android en iOS)
• WinGPS 5 (beschikbaar voor Windows)
• NavKid waterkaart (beschikbaar voor Android)
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten