Yep schreef:Dit constaterende en de recente performance van Wolf aanschouwende ontbreekt het bij Wolf niet alleen aan IQ maar deels ook aan kennis.
Denk wat het laatste betreft aan dit topic.
Dat ben ik deels met je oneens.
IQ is wel een dingetje, maar qua kennis is zijn kop net een Almanak.
Ik twijfel niet aan zijn kennis, en vermoed dan ook ,dat hij in de scheepsbouw installatie gewerkt heeft.
Maar of hij een spijker in een plank kan slaan ,zonder zijn duim te raken,weet ik niet.
Quote van wijlen mijn indertijd mogelijk ooit aanstaande schoonvader (die mijn schoonvader dus niet geworden is):
'Yep, weet je wat de ergste zijn? Diegenen die dominant (willen) zijn maar waar het ontbreekt aan voldoende verstand, een dodelijke combinatie'.
Als buitenstaander kun je dit tweeledig opvatten.
A: Had je a.s. schoonvader een helder moment en dacht , deze vent is niks voor mijn dochter?
Of
B: Of was je a.s. eega te dominant t.o.v. jou , zodat zij of jij er mee gekapt bent ,want één van beiden is ermee gestopt.
Maar ach, waar maak ik mij druk om, het verandert toch niet.
Inderdaad ,maar je trapt er toch elke keer weer in.
Hij heeft je elke keer weer bovenop de kast.
Weet je Yep ,met stroop van je vliegen ,niet met pek.
Misschien is Wolf1 wel stik jaloers op je ,jij daar in Scandinavië bent,en hij ergens in een achter riviertje in de Vogezen achter een wijntje.
Het kan maar zo zijn,dat hij ook liever achter een Aquavit had gezeten ,in Horten ,Mos of Drammen.
Wolf1 schreef:We zitten hier gezellig, en we zitten hier tevree, en in China lijden ze honger, maar daar zitte we helemaal, niet mee !
Sante. Wolf1
Ik geloof er niks van ,dat ze in China honger hebben.
Ze lachen zich daar kapot om al die domme Hollanders ,die alles bij AliExpress bestellen,en hun eigen economie om zeep helpen.