door henkvd » 20 Dec 2013, 12:46
Even een update:
De rubriek diesel-, benzine- ,outboard- motoren en elektra zijn up to date, de rubriek elektronica gaat aardig opschieten.
Dan de bijzonderheden van het plak en knip werk:
Het is allemaal handwerk vanaf 2 Mei 2012, daarvoor komt uit de back-up en is dus origineel, vanaf 2 Mei 2012 is het allemaal handwerk.
Die berichten zijn te herkennen doordat in de eerste regel staat wie en wanneer het geschreven heeft.
Alle berichten staan nu in de lijst op mijn naam, dan kan even niet anders tijdens het overzetten.
Nu hangt het van de traagheid van het oude forum af, als ik een ander topic open, dan is er soms tijd genoeg om te beginnen met de juiste schrijver aan het bericht te hangen, afhankelijk of alle namen al weer aanwezig zijn, lukt het geregeld om een heel topic te voorzien van de juiste naam, alleen de datum moet je uit het bericht zelf halen.
Topics die geheel voorzien zijn van de juiste namen heeft een gele smillie voor de topic naam in de lijst, een groene smillie betekend, niet alle leden zijn al weer aangemeld of een het oude forum was zo snel dat er geen tijd meer over was om de namen te wijzigen.
De prioriteit ligt nml bij het zo snel mogelijk overzetten van alle berichten.
In een rubriek waar ik berichten aan het verplaatsen ben, zal ik lopende topics als mededeling bovenaan zetten, die berichten verhuizen dan niet nar de 2e pagina, zo blijven ze voor iedereen vindbaar,anders wordt het lastig zoeken.