Marti schreef:Natuurlijk had er een mail verzonden moeten worden met een duidelijke uitleg toen WS offline ging, dat dat mis is gegaan is een blunder van formaat. Daar is iedereen het over eens en daar is intern ook het één en ander over te doen geweest. Helaas kan dat achteraf niet meer goed worden gemaakt; terug gaan in de tijd kan nu eenmaal niet.
Dan treed je daar toch mee naar buiten of zie ik dat verkeerd want dat kan nog steeds.
Wat denk je dat ik bedoel met een "oefening in nederigheid".
Mijn mailadres hebben ze maar ik heb nog steeds niets ontvangen.
Jij durft de zaken zelfs om te draaien door te roepen dat ze O zo zielig zijn omdat ze deze week moeten werken om hun eigen shit in orde te maken.
Zoals ik eerder melde hadden ze in de aanloop naar de vernieuwde website tijd genoeg want daar hebben ze al meer meer dan een jaar geleden een aankondiging over gedaan.
Dat we die kul die jij aanhaalt smoesjes noemen is niet vreemd want zulke kul moet je gewoon niet aanhalen maar direct to te point gaan en alle onduidelijkheid weg nemen via PM.
Als ik bij de garage kom om m'n auto op het afgesproken tijdstip op te halen dan verwacht ik dat die klaar staat en in het geval dat niet zo is ik daarover geïnformeerd wordt en dat me een alternatief ter beschikking wordt gesteld.
Ik wil geen kul horen over de olie is op of de monteur is ziek of er is een technisch probleem met de compressor en de banden kunnen daarom niet op druk gebracht worden.
Dus geel kul want zo werkt dat in de grote mensen wereld want ik ben niet geïnteresseerd in hun shit, ik wil een oplossing.
Ik hoop dat e.e.a. nu duidelijk is en dat je niet meer zo halfzacht reageert want dan komt bij mij ook niet weer de neiging op om te reageren.
Marti schreef:Maar dat wil niet zeggen dat iedereen nu "zijn mond houdt" en verhaaltjes verzint.
Het is wel oorverdovend stil van de kant van Sanoma en Zeilen maar het kan natuurlijk zijn dat het een IT veiligheidsprobleem is en de mail niet werkt.
Marti schreef:Hoe dan ook, blijkbaar kunnen sommige mensen nu inloggen -
Als je pass word uit minder dan 6 karakters bestaat dan kom je er al helemaal niet in en veel WS leden hebben een password die uit minder dan 6 karakters bestaat.
Marti schreef:wie dat niet wil is daarin natuurlijk vrij
Zulke opmerkingen doen je geen goed Marti want je die is toch voor open doel, die kop ik maar niet in.
Marti schreef:en wens ik vanaf hier alvast een hele fijne jaarwisseling en een gezond, gelukkig & succesvol 2012 met een prachtig vaarseizoen!
Bedankt Marti voor de goede wensen en ik wens je het zelfde toe.