watersportforum wordt zeilen.nl/forum????

algemene discussies

Re: watersportforum wordt zeilen.nl/forum????

Berichtdoor Klaas » 22 Dec 2011, 17:13

het is zichtbaar hoor, de reclame ook bah jammer de eerste indruk is dit was wsforum en bedankt, wat vinden jullie er van.
valt me zo tegen, we zijn een goed forum kwijt dat weet ik wel. en betwijfel of ik er bij blijf. toegang is slecht , maar dat moet nog indeling vaag. inloggen kan niet. tja hoe onvriendelijk wil je het hebben.
varen is een lust, onstpanning en om heerlijk tot je zelf te komen.
Gebruikers-avatar
Klaas

ligplaats: Bovenkarspel
info:

Berichtdoor fox4you » 22 Dec 2011, 17:46

Het moet nu wel heel erg snel anders worden op het forum van zeilen want anders ben ik weg.

Het zeilen logo etc. moet watersport logo worden want ik heb niks met zeilen.
De reclame is irritant en de gebruiksvriendelijkheid in deze vorm is ook shit.

En weer niets naar de gebruikers communiceren.
En iedereen maar politiek correcte taal blijven gebruiken.
Ja, ja, laat die sukkels maar lullen denken ze bij Sanoma.

Ik ben in ieder geval al op enkele ander fora actief.
Gebruikers-avatar
fox4you

ligplaats:
info:

Berichtdoor Klaas » 22 Dec 2011, 18:03

indd ik ben ook al aan het overstappen
helaas ze hebben een super forum naar de knoppe geholpen.
en dat heet beveiligings fout, we moesten gewoon wennen aan de reclame, nou als het zo blijft is het over en zullen er veel van ons overstappen of hier komen.
Gebruikers-avatar
Klaas

info:

Berichtdoor Klaas » 22 Dec 2011, 18:06

was je trouwens al opgevallen dat al onze topics omschreven zijn als gast en de zeil punten keurig op naam staan.
Gebruikers-avatar
Klaas

info:

Berichtdoor henkvd » 22 Dec 2011, 20:01

Ik snap niet dat het resultaat na een dikke week knoeien door ik neem aan betaalde krachten zo enorm teleurstellend kan zijn, na veel gedoe en onduidelijke redenen zowaar in kunnen loggen, blij wordt je er in ieder geval niet van het vernieuwde zeilen.nl.
henkvd

Berichtdoor fox4you » 22 Dec 2011, 20:22

Ze hebben ook alle topics m.b.t. het samen gaan van het Watersport- en Zeilen forum en de kritiek die wij daar geuit hebben niet naar het nieuwe shit forum overgenomen terwijl de ouwe meuk die er niet meer toe doet er wel is.
Konden ze er als noodlijdend blad en website er natuurlijk niet bij hebben.

O ja, wat stond er ook alweer een hele tijd boven aan het Watersportforum, zoiets van je mailadres controleren dat ze je t.z.t. op de hoogte kunnen houden etc.
Gebruikers-avatar
fox4you

ligplaats:
info:

Berichtdoor Klaas » 22 Dec 2011, 21:05

ja en nog mooier, ze zouden het zelfs, volgens de laatste berichten van Marti, het een watersport forum noemen,nou die link werkt niet en je wordt gewooon door verwezen naar zeilen punt nl. nee helaas en het werkt nog niet. kweet niet, ik heb mensen horen vertellen dat het echt niet zo moeilijk is bestanden van de ene server naar de ander over te zetten, maar wellicht moesten de reclames nog worden ingevoegd. en ja ik heb zelfs opgemert dat de koptekst niet echt uitnodigend is voor een algemaan forum, en wat denkje, ze plaatsen het gewoon ook op het nieuwe forum.
er wordt niet geluisterd naar een groot forum, wat echt een groot forum was letterlijk en menselijk, gaan eigelijk op de oude voet verder van het kleine forum, ik kan het echt niet begrijpen.
je zou zo weer boos worden, maar eigelijk moet je medelijden hebben met mensen welke geen inzicht hebben.
ik heb in een pesoonlijke mail al naar marti geuit wat ik er van vond in netjese bewoording. nog geen antwoord gehad, maar wel laten blijken dat ik het waarschijnlijk voor gezien heb gehouden.
ze moet maar zien wat ze er mee doet. maar dan weet ze iig dat ze verkeerd bezig zijn bij het beheer, kan de naam niet eens opschrijven.
Vind het echt jammer :cry:
Gebruikers-avatar
Klaas

info:

Berichtdoor Klaas » 22 Dec 2011, 21:14

zelf lijke de moderatoren erg blij te zijn overigens zag ik
tja. moet je daar nu van zeggen, wolf was at gereserveerder, en ze speculeren dat ze nu over de 300 leden hebben, tja 30 van zeilen en de rest van ons. kan overigens nogsteeds niks plaatsen, geen forum beschikbaar als je inlog, tis wat zoon succes..... aanfluiting. wat op start problemen ach laat maar, geen activiteiten op andere forums zie ze houden wel alles in het snotje hoor, weesmaar gerust, wel zielige vertoning. zo ik ben ff mijn ei kwijt. :evil:
Gebruikers-avatar
Klaas

info:

Berichtdoor henkvd » 22 Dec 2011, 21:22

Volgens mij moet het nog een tijdje Offline.
Er is helemaal niets klaar aan de huidige zg nieuwe Forum.
Inloggen uitloggen al ingelogd !!!!! Maar een bericht plaatsen vergeet het maar dan moet je inloggen als je al bent ingelogd, zucht of moest ik nou uitloggen om in te loggen of moet ik me nu registreren maar ik ben al geregistreerd of zal ik de registratie maar ongedaan maken, of toch maar uitloggen om in te loggen, Ojee niets werkt.

Of zou ik in moeten loggen als GAST daar barst je van.
henkvd
Beheerder

ligplaats: Almere
info:

Berichtdoor Klaas » 22 Dec 2011, 21:29

hee als je uitgelogt leest onder waar vaar jij mee kom je hele intersante dingen tegen, zoals dat er een hele discussie over wolf1 en Ton aards is geweest, om topics verwijderen en zo, zijn moderator en administrator berichtjes, tis lastig lezen, maar zeer ineresant nieuws.

heb berichtje aangepast omdat het indd heel oud is van 2002 en 2003 en het heel lastig lezen is kan ook zijn dat deze mensen berichten deden verwijderen. vaag en heel raar, lijkt welof ze het forum van 2002 weer terug hebben geplaatst, tja das moeilijk nartuurlijk die techniek is zo oud, past niet op windows 7.
Laatst gewijzigd door Klaas op 22 Dec 2011, 21:42, in totaal 1 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
Klaas

info:

VorigeVolgende

Terug naar Steigerpraat