varg schreef:Welk type regulateur heb je? RQ of RQV?
Arnold
Dat zal ik even moeten nakijken...
varg schreef:Welk type regulateur heb je? RQ of RQV?
Arnold
Wolf1 schreef:615 = RSV
Gr. Wolf1
Wolf1 schreef:615 = RSV
Gr. Wolf1
HappyHarry schreef:Dit las ik op dieseldokter.nl:
Maak de gaskabel los bij de inlaat , draai de de borgmoer van de stationaire bout los 1/2 duimt en de leiding achter op de regelaar 14 mm ( deze alleen op lossen niet verwijderen ) en de borgmoer van de regelklep 21 mm . Start de motor en laat hem warm draaien , stel de motor stationair op ongeveer 450 / 500 toeren draai de de regelklep uit ( linksom ) dan gaat hij hunten en draai hem dan weer in tot dat het hunten stopt , geef nu een klein beetje gas tot ca 700 toeren en dan moet hij ook rond lopen verhoog het toerental per 100 toeren tot ca 1600 beweeg de gasliever heel licht en houd hem weer stil dan moet hij weer goed rondlopen , geef daar na even vlot gas en laat het gas los op de stationere aanslag en dan moet hij goed terugvallen op stationair draaien en mag niet inzakken dat hij bijna afslaat . Indien er nog kleine verschillen zijn dan de gasklep of de regelklep nog iets verdraaien in of uit . Als dit naar tevredenheid is dan alles vast zetten en daarna het maxi toeren controleren en evt afstellen voor een 475 is 2850 en 575 2700 .
Wolf1 schreef:Jij bent echt een gelukkige Harry ! Waarom schrijf je dit verhaal nu ? Slaat als een lul op een bolhoed, dit verhaal heeft toch niets te maken met jouw motor, je bent er echt een voor dit forum, lul maar een eind de ruimte in.
Gr. Wolf1
Terug naar Voortstuwingstechniek Diesel inboard
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten