door eagle » 21 Mrt 2018, 17:03
Moer M 10, slw 17.
Volgring er onder.
Over de openingen hoort een afdekplaat. (drie draadgaten)
Vliegwiel heeft een spiebaan voor schijfspie in de conische astap.
Ontsteking is een klassieke zg Magneet ontsteking met onderbrekerpunt. De nok zit als naaf aan het vliegwiel. Fabricaat: Mitsubishi.
De basisplaat kan een aantal graden gedraaid worden (sleufgaten), maar in de fabriek wordt dit afgesteld, en met een inslagmerk aangegeven.
Punten: lichthoogte 2 mm. Let op: de lichthoogte bepaalt de mate van Voor-ontsteking! Er zijn uitsparingen
voor een rechte schroevendraaier om de vaste punt te bewegen.
Er zijn 2 spoelen: Een keer hoogspanning, Een keer lichtspoel.
De koelvinnen breken af, als ze worden gebruikt om het vliegwiel tegen te houden tijdens los-of vast draaien van de naafmoer.
Als het trilt: Of een nieuwe vinnenkrans (leverbaar? ) of er tegenover ook vinnen wegbreken; koeling genoeg..
Gr, Eagle