Arthur schreef:Maar als ik achter diesel rij (varend heb ik daar geen last van op open zee) van iemand met lekkende verstuivers en dito pomp komt er toch een deel roet mijn kant op.
Een beetje onzin verhaal,vind je ook van niet?
Hoeveel zouden er zijn die met een lekkende pomp en lekkende verstuivers varen denk je?
Bij jou in de buurt waarschijnlijk veel,maar hier denk in niet veel.
Die mensen hebben dan zelf ook een stinkende boot van binnen,en ik denk niet dat "moeders de vrouw" and the kids,dan nog weer meegaan.
En afgaande op de emissie eisen.
Wat denk je ervan,wat de reden is,dat de 2-takt zijn langste tijd heeft gehad?
Omdat men niet langer zo'n stinkende 2takter wil hebben,of omdat ze de euronorm 4 niet kunnen halen.
Ik denk het laatste.Dat zegt mij genoeg.
Nieuwe diesels halen met gemak nog steeds euronorm6.
Dus is er voor een diesel nog steeds een toekomst.
Waar tegen een 2 taktje bijna naar rozen ruikt terwijl het ook heel slecht is.
Mijn rozen in de tuin,ruiken echt niet naar 2takt benzine.
Maar als jij het verschil bijna niet kan ruiken,zou ik maar uitkijken als je was.
Want voor hetzelfde geld stop je dan een roos in je tank van je brommert.