In tegenstelling wat in de Kameleon geschreven werd gaat een versnellingsbak in een auto niet werken.
Als je de schroef uitlegt voor de achteruit reductie, is de vooruit "1" te licht en alle andere te zwaar.
Leg je hem uit voor vooruit 2 dan heb je een redelijke achteruit, hier is redelijk mee te varen.
Alleen hoe zie je dat voor je, 98% van de opeltjes heeft voorwielaandrijving dus de differentieel zit al in de bak, en de aftak is dwars??
Daarnaast, begrijp ik dat de donor een benzinemotor is....
Als er iets van ABS of dergelijke in het donor voertuig zit ga je geheid problemen krijgen.
Ik heb mee mogen werken aan een Alfa Romeo speedboot waar een Alfa JTD diesel werd ingebouwd........
Daar zijn software engineers dagen mee bezig geweest om het ding aan de praat te krijgen.
Wat uiteindelijk bereikt werd door een compleet nieuwe motormanagement computer te pakken en deze te programmeren.
Heeft in manuren veel meer gekost als jullie donor auto nieuw heeft gekost.