Gevraagd 4/6PK 4T motor, goed bootslot met ketting

Gevraagd 4/6PK 4T motor, goed bootslot met ketting

Berichtdoor Hposthumus » 08 Jun 2022, 22:34

Voor mijn nieuwe Whaly zoek ik een 4T motor, 4/6 PK, van een goed merk, en aantoonbaar goed onderhouden. Regio Noord Nederland. Motor is voor 1 jaar. Wil daarna bepalen wat echt goed bij deze boot past.

Ook zoek ik nog een goed slot, met een lange kabel (>150cm), om de boot vast te leggen aan de kade, en ook de motor kan beschermen tegen diefstal.

Tevens nog tips/advies voor een goed passend Dekzeil, wat op een whaly435 past. Heb nog niemand kunnen vinden die een echt goede oplossing heeft voor deze kunststof open boot. Helemaal omdat deze in het water blijft liggen, en niet naast mijn huis ligt.. Is een zeil met gewichten (zandzakjes) goed, of alleen met drukknoppen..Of juist elastiek/touw?
Woon in Groningen.. hoor graag wie mij tips kan geven/kan helpen.
Hposthumus
 
Berichten: 3
Geregistreerd: 08 Jun 2022, 22:03
ligplaats: Groningen
info: Whaly 435

Re: Gevraagd 4/6PK 4T motor, goed bootslot met ketting

Berichtdoor chaea » 08 Jun 2022, 22:54

Ik heb nog enkele leuke 4 takt, 2 x Yamaha een 4 en een 5 beide model 2013 incl garantie
En een Honda 5 van 2006 ook garantie
Allen met externe tank
En heb ook nog een stazo kabelslot dubbelfunctie.

Kan wel een combiprijs maken afhankelijk van welke motor.

Af te halen op 30 min rijden Groningen
chaea
 
Berichten: 729
Geregistreerd: 07 Aug 2020, 20:55
ligplaats: Gieseplas
info: bootin zuidholland

Re: Gevraagd 4/6PK 4T motor, goed bootslot met ketting

Berichtdoor Schuit01 » 23 Jun 2022, 11:19

Ik heb ook een whaly. Voor het vastleggen van de boot gebruik ik een double Lock slot. Met dit slot leg je zowel de motor als de boot vast. Bij de whaly zit vooraan een trekoog en daar kun je bijvoorbeeld een staalkabel doortrekken maar dat is geen doen omdat je er niet bij komt. Bekijk de film van Martijn Heere van sloepned op YouTube. Veel succes.
Schuit01
 
Berichten: 19
Geregistreerd: 23 Dec 2015, 06:57
Woonplaats: WEENER (D)
ligplaats: Jirnsum
info: Ankertrawler 11.40


Terug naar Gezocht / gevraagd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast