Wolf1 schreef:Had het even druk met allerlei andere zaken, borden en regelgeving kan je ook je tijd aan kwijt !
Yep, kan het hiervandaan helemaal mis hebben, maar als ik het zo aanhoor is het geen stroom probleem en gesterkt door de informatie dat als het probleem zich voordoet de startstroom aanmerkelijk hoger is en de symptomen zoals jij beschrijft, ga ik er voor, dat er vloeistof tijdens stilstand op 1 of meerdere zuigers komt te staan !
Gr. Wolf1
Hier nog even over nagedacht en dat is inderdaad nog steeds niet uit te sluiten.
De serviceset heeft dan gewoon meer power om het blok door de verhoogde compressie heen te drukken.
Dat zal dan in theorie of dieselolie of koelvloeistof moeten zijn.
Het koelvloeistofpeil daalt niet (zichtbaar).
Ik zou de motor kunnen leegdraaien (brandstofafsluiter dicht) en wat uren later starten op de Red Tops.
Dat sluit dan een lekker verstuiver wel of niet uit.
Gaan we doen.