Dom reageren is niet moeilijk, gewoon je best doen om te begrijpen wat ik bedoel.
Aversie is een makkelijke manier om iets af te schieten, zeker als je bondgenoten hebt maar de realiteit is hoe die is.
Ik ben van de buitenboordmotor, liefst zoveel mogelijk pk en 2 takt en heb helemaal niks met elektrisch varen, rijden, vliegen of naar de maan gaan.
Maar het gaat om de onderbouwing van kritiek op een product zonder ook maar enige ervaring met de middelen die voorhanden liggen.
Het doel is relax te kunnen genieten van het mooie vaarwater op een mooie zomerdag, voor de dagjesmensen is daarvoor het product geschikt en aantoonbaar betaalbaar.
In 2009 is er een member geweest die een snelvarende boot wou op accu's die 20 minuten moest kunnen varen op top.
Compleet afgeschoten hier, was absoluut niet mogelijk en hij kon er beter mee ophouden volgens de experts.
Deze man heeft het forum gekrenkt verlaten, zonde want ik was uitermate geinteresseerd in zijn vorderingen maar gelukkig kreeg hij op een ander forum wel respons en credits. Resultaat een snelvarende elektrisch aangedreven boot die voldeed aan de eisen.