Ik begrijp het, je dacht het allemaal mooi voor elkaar te hebben en nu blijkt er allemaal niets van te deugen !
Een te kleine schroefas koker, een te kleine reductie op de keerkoppeling, een te kleine schroef enz. enz.
Maar blijf er tog bij aardappels doe je in een kist maar geen keerkoppeling !
En bij aanschaf van een schroef is het schroefraam bepalend voor de diameter, en hoe groter hoe beter het rendament en dat geld ook voor de reductie van de keerkoppeling. Ben ook begonnen met haal er eens iemand bij die er verstand van heeft, was allemaal niet nodig nieuwe schroef was al besteld.
En nu ik foto's van het geheel gezien heb, (huidige situatie wil je niet laten zien) zeg ik, het kan niet werken zo.
Als er dan door mensen die er wel verstand van hebben oplossingen aangedragen worden, negeer je die volkomen.
De enigste waar je boos op kan zijn, is op jezelf, jij hebt het ding gekocht en jij zou het wel even in orde maken, tot nu toe veel geld en weinig resultaat.
Maar sorry ik weet dat je dit allemaal niet wilt horen maar kan het niet anders maken, succes en veel sterkte, denk je voorlopig nog niet in Frankrijk tegen te komen, en het was weer een prachtige dag.