Pieterse schreef:Misschien een mailtje naar Vetus met deze foto's. Zo te zien is het iets van lang geleden. Het zeilersforum is ook een optie om daar eens te vragen.
Succes,
Groet, John
Blacktoppie schreef:Oeee.. die heb ik gehad... en hebben jaren in mn schuur gelegen. Maar vorig jaar mn schuur afgebroken en heel veel opgeruimd.
Ben bang dat ik ze in de messing bak gegooid heb en ze naar de ijzerboer zijn gegaan maar ik zal van de week even in de opslag zoeken of ik ze ergens bewaard heb.
M.v.g.
Beemer schreef:Die kastsluitingen had ik zo'n 30 geleden ook in mijn zeilboot. Ik meen nog ergens 1 exemplaar (merkloos maar dan wel van messing, plus de van hout gedraaide afdekking in de deur) te hebben liggen. Ik ga van de week zoeken, laat het resultaat van mijn zoektocht wel weten.
Beemer schreef:Die kastsluitingen had ik zo'n 30 geleden ook in mijn zeilboot. Ik meen nog ergens 1 exemplaar (merkloos maar dan wel van messing, plus de van hout gedraaide afdekking in de deur) te hebben liggen. Ik ga van de week zoeken, laat het resultaat van mijn zoektocht wel weten.
Vandaag in mijn schuur gezocht, helaas niet gevonden in het bakje waar het echt 25 jaar heeft gelegen. Ik vrees hetzelfde als bij Blacktoppie, ik heb de schuur 5 jaar terug verbouwd en opgeruimd.
Zal deze week nog in wat rommelbakjes op mijn boot zoeken.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers