Amersfow schreef:Arme kerel

Ik begrijp niet dat mensen in juli/augustus nog naar zuid europa gaan. Lekker in de hotelkamer met airco scrabbelen en dan na 19:00 uur naar buiten? Je kunt beter in het dure NL blijven of naar scandinavie. Maar ieder zijn ding.
Mijn instelling hier is om alleen nog maar te vragen, mag wel na meer dan 15 jaar anderen helpen d8 ik zo. Heb mooie tips gekregen dus thnx.
Sppeciaal voor Wouter,
Ik haat Scabble maar Airco is mijn broodwinning dus zal niet schrijven dat ik dat haat
En hoezo, ik vermaak mij geweldig en grotendeels zit mijn vertier hier op zee. Momenteel met een Blue Lagoon cocktail op een terras, vanochtend om 6.30 voor het laatstt mijn airco gezien en ga nog niet naar hotel niet.
Ik hou van Holland ( het water dan) maar geniet van mooie contreien, ongeacht de jaartijden. Nxt jaar is mijn project klaar en dan zal veel Hollands zijn, maar nog steeds met een welverdiende welness naar andere oorden.
Mijn project zal ik hier overigens plaatsen als deze klaar is, zal veel info in staan waar leden nog info uit kunnen halen. Voor jou, niet interessant omdat het een " lelijke" Doerak betreft. ( maar je mag het ook lezen hoor).
Ik haal een nieuwe coctail, trusten.