Amersfow schreef:Wilde gisteren mijn Drammer 700 naar huis varen, maar dat viel tegen, hij ligt weer terug op de vertrekplek. Probleem is koeling, veel te weinig water uit de uitlaat (dacht bij vertrek dat wat eruit kwam wel voldoende was, maar helaas, na 2 km ofzo ging het koelwater alarm). Hele dag aan het knoeien geweest, ook Botenwacht is erbij geweest, maar zonder resultaat. Bootje heeft heel lang stil gelegen. De Vetus M3.10 heeft weinig gelopen; urenteller geeft 67 uur
Ik ben op zoek naar tips, en naar iemand die dit voor mij kan nakijken en fixen, boot ligt in Amsterdam.
Amersfow schreef:Hallo, ik heb een Drammer 700 met een M3.10 Vetus. Motortje is het nodige mis mee, en uit 1990, dus ga m laten vervangen.
Iemand ander advies?
Vindt je het erg als ik er geen barst van begrijp, waarom dat jij, met al je kennis en titels in Godsnaam dat ding gekocht hebt ?
Als ik het allemaal zo lees, met recht de miskoop van de maand Woutertje, Woutertje ! En ons maar voorhouden hoe het allemaal moet.
Zou bij de volgende aankoop eerst even contact op nemen er is altijd wel iemand van ons die je wil begeleiden om zulke misstappen te helpen voorkomen.