Beste forum leden,
In de hoop dat jullie mij wellicht meer concrete informatie kunnen geven hoop ik duidelijk antwoord te krijgen op de volgende vraag:
Wij gezin van drie willen graag ons huis huis verkopen en op een jacht gaan wonen. We hebben al een jachthaven op het oog waar dit word (toegestaan) gedaan. Echter heeft deze jachthaven geen bestemming wonen. Nu kan ik mij indenken dat dit voor mensen die ook nog een huis hebben bijvoorbeeld geen probleem is. Maar wat zijn de opties als je dus geen huis meer hebt en dit zou willen doen.
Er is heel veel op internet te vinden hier ben ik mij van bewust, maar dit is zo veel dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Sterker nog na de ene info bron te hebben gelezen verdwijnen de problemen als sneeuw voor de zon als het hier om gaat, en na het lezen van de volgende komen de boetes strafbare feiten je weer om de oren vliegen
Kortom ik hoop dus op een (ervarings)deskundige of een kenner op dit gebied die misschien in Jip en Janneke taal een en ander zou willen uitleggen.
Met vriendelijk groet,
Michael