watersportforum wordt zeilen.nl/forum????

algemene discussies

Re: watersportforum wordt zeilen.nl/forum????

Berichtdoor Bejakruiser » 31 Dec 2011, 12:33

Er zijn zeker al veel postings geweest, maar haal die van jou er eens af ;)
Nee grapje, jij doet erg goed je best. En wordt ook zeker gewaardeerd!
Bejakruiser
 
Berichten: 330
Geregistreerd: 26 Dec 2011, 22:21
ligplaats:
info:

Re: watersportforum wordt zeilen.nl/forum????

Berichtdoor fox4you » 31 Dec 2011, 12:42

Bejakruiser schreef:Dus dan wordt het kiezen voor velen.

Wij zijn hun doelgroep niet, ze willen ons erbij om meer adverteerders aan te trekken.
Waar blijkt dat uit?
De manier waarop ze met de WS forumleden zijn omgesprongen (daar is genoeg over gezegd en dus over te lezen), alles op de Zeilen site is gericht op een andere doelgroep.
Jij ziet die reclame net als de meeste WS forumleden ook niet dus aan jouw hebben ze ook niets en zo zullen ze dan ook met je omgaan.
Simpel gezegd zullen de kosten van de advertenties een geldstroom richting de adverteerders moeten genereren anders blijven de adverteerders weg en komen er ook geen nieuwe bij en verdient Sanoma geen centjes en zal dan geen aandacht (kosten)aan het onderhouden van het forum besteden en het desnoods laten wegkwijnen zoals ze met het bestaande Zeilen forum hebben gedaan, en, en , en etc.
Het zeilen magazine wordt in stand gehouden door de adverteerders en daar zie je ook een terug loop omdat Sanoma geen echte binding heeft met z'n achterban zeilers lopen weg omdat ze zich er niet mee konden identificeren en op het zeilen forum ging het nog sneller omdat er een zeilers forum was opgestaan.
Vraag je eens af waarom jij je op het WS forum thuis voelde en waarom niet op b.v. het zeilers forum of speedbotenforum, surfersforum, duikersforum, etc.
En ga niet roepen dat we allemaal watersporters zijn want dat zijn duikers en surfers ook maar die vind ik alleen op hun eigen forum.
Met Sanoma en het zeilenforum kwam er zo'n gevoel over me die ik ook kreeg als ik wel eens naar jot visiun keek. :cry:

Terug naar het kiezen, ik kies voor onafhankelijkheid en een plek waar ik me thuis voel.
Gebruikers-avatar
fox4you
 
Berichten: 306
Geregistreerd: 19 Dec 2011, 10:29
ligplaats:
info:

Re: watersportforum wordt zeilen.nl/forum????

Berichtdoor Klaas » 31 Dec 2011, 14:22

Bejakruiser schreef:Er zijn zeker al veel postings geweest, maar haal die van jou er eens af ;)
Nee grapje, jij doet erg goed je best. En wordt ook zeker gewaardeerd!



tja, ik vind dit dan ook een erg fijn forum.
maar laten we wel weze dat Henk dit is begonnen, en dat waardeer ik zeer. Was het ook in den beginne eens dat het als nood forum zou moeten zijn. Maar inmiddels is het dat echt niet meer, en vind ik dat we eigelijk nu door moeten, ook tov alle die we benaderd hebben om juist hier weer terug te komen.
En daar hebben meerdere verdiensten aan noem een Fox, en dus een henk met het starten van dit en jij Bea heb ook een belangrijke bijdrage geleverd aan dit.
En nu is het de leden om dit verder tot een succes te maken en ik denk dat geen probleem meer zal geven.
Laten we dan ook nu lekker gaan forumen en het zeilen het zeilen laten, het gebruiken als kennis bank. Informatie welke we nodig hebben kun je altijd copy basen in onderdeel wat er nodig is.
En ja we beginnen opnieuw, en we hebben nog niet zoveel posters, maar we hebben het toch met zoon klein club gepresteerd al de eerste pagina te bereiken en hebben we alleen nog alles wat linkt aan zeilen staat boven ons, oja en nog een klein forumpje, en watersport anwb.
En dat kleine watersport forumpje linkt voornamelijk nu naar ons.
varen is een lust, onstpanning en om heerlijk tot je zelf te komen.
Gebruikers-avatar
Klaas
 
Berichten: 755
Geregistreerd: 18 Dec 2011, 15:40
Woonplaats: enkhuizen
ligplaats: Bovenkarspel
info:

Re: watersportforum wordt zeilen.nl/forum????

Berichtdoor Bejakruiser » 31 Dec 2011, 15:27

fox4you schreef:
Bejakruiser schreef:Dus dan wordt het kiezen voor velen.

Jij ziet die reclame net als de meeste WS forumleden ook niet dus aan jouw hebben ze ook niets en zo zullen ze dan ook met je omgaan.
Simpel gezegd zullen de kosten van de advertenties een geldstroom richting de adverteerders moeten genereren anders blijven de adverteerders weg en komen er ook geen nieuwe bij en verdient Sanoma geen centjes en zal dan geen aandacht (kosten)aan het onderhouden van het forum besteden en het desnoods laten wegkwijnen zoals ze met het bestaande Zeilen forum hebben gedaan, en, en , en etc.
Het zeilen magazine wordt in stand gehouden door de adverteerders en daar zie je ook een terug loop omdat Sanoma geen echte binding heeft met z'n achterban zeilers lopen weg omdat ze zich er niet mee konden identificeren en op het zeilen forum ging het nog sneller omdat er een zeilers forum was opgestaan.
quote]

Euhm het watersportforum was ook van hun en daar stond ook geen reclame op. En ik zeg dat het mij niet stoort. Ik zie het wel maar wat maakt dat uit? De reclame hier is beter in beeld dan daar. Van de reclame hier wordt gezegd door velen dat ze zich daar niet aan storen. Is meten met 2 maten naar mijn idee.
Bejakruiser
 
Berichten: 330
Geregistreerd: 26 Dec 2011, 22:21
ligplaats:
info:

Re: watersportforum wordt zeilen.nl/forum????

Berichtdoor Klaas » 31 Dec 2011, 15:36

Bejakruiser schreef:
fox4you schreef:
Bejakruiser schreef:Dus dan wordt het kiezen voor velen.

Jij ziet die reclame net als de meeste WS forumleden ook niet dus aan jouw hebben ze ook niets en zo zullen ze dan ook met je omgaan.
Simpel gezegd zullen de kosten van de advertenties een geldstroom richting de adverteerders moeten genereren anders blijven de adverteerders weg en komen er ook geen nieuwe bij en verdient Sanoma geen centjes en zal dan geen aandacht (kosten)aan het onderhouden van het forum besteden en het desnoods laten wegkwijnen zoals ze met het bestaande Zeilen forum hebben gedaan, en, en , en etc.
Het zeilen magazine wordt in stand gehouden door de adverteerders en daar zie je ook een terug loop omdat Sanoma geen echte binding heeft met z'n achterban zeilers lopen weg omdat ze zich er niet mee konden identificeren en op het zeilen forum ging het nog sneller omdat er een zeilers forum was opgestaan.
quote]

Euhm het watersportforum was ook van hun en daar stond ook geen reclame op. En ik zeg dat het mij niet stoort. Ik zie het wel maar wat maakt dat uit? De reclame hier is beter in beeld dan daar. Van de reclame hier wordt gezegd door velen dat ze zich daar niet aan storen. Is meten met 2 maten naar mijn idee.


als men zich er aaan stoort dan is dat hier zo weg, en klaar. maar het is meer dan alleen reclame en dat weten we allemaal.
Henk regel het en geef je rekening nr, dan is het straks zo geregeld. en overigens is het nog zo dat dit eerst nood forum zou zijn en inmiddels dus een echt forum waar we hard met zijn allen aan werken. en wellicht dat Henk dat dan ook wel zal regelen.
Doe maar een pb dan is dit ook opgelost
varen is een lust, onstpanning en om heerlijk tot je zelf te komen.
Gebruikers-avatar
Klaas
 
Berichten: 755
Geregistreerd: 18 Dec 2011, 15:40
Woonplaats: enkhuizen
ligplaats: Bovenkarspel
info:

Re: watersportforum wordt zeilen.nl/forum????

Berichtdoor Bejakruiser » 31 Dec 2011, 15:43

Nogmaals ik stoor mij niet aan de reclame. Niet hier en niet daar. En voor mij is dit onderwerp klaar nu. Ik wacht wel af wat het word. Is dat hier: prima, is het daar: ook goed. Zolang het maar weer een beetje wordt zoals het was.
Bejakruiser
 
Berichten: 330
Geregistreerd: 26 Dec 2011, 22:21
ligplaats:
info:

Re: watersportforum wordt zeilen.nl/forum????

Berichtdoor Klaas » 31 Dec 2011, 15:46

samen met jou werken we hieraan. :D
varen is een lust, onstpanning en om heerlijk tot je zelf te komen.
Gebruikers-avatar
Klaas
 
Berichten: 755
Geregistreerd: 18 Dec 2011, 15:40
Woonplaats: enkhuizen
ligplaats: Bovenkarspel
info:

Re: watersportforum wordt zeilen.nl/forum????

Berichtdoor laserdevil » 31 Dec 2011, 16:38

Niet daaraan? 8-)
chrit van den elzen.
Gebruikers-avatar
laserdevil
 
Berichten: 828
Geregistreerd: 31 Dec 2011, 01:57
Woonplaats: venlo.
ligplaats: rijkel
info:

Re: watersportforum wordt zeilen.nl/forum????

Berichtdoor Klaas » 31 Dec 2011, 17:01

nee echt alleen hieraan. ;) dat we volgend jaar gewoon weer een zeer goed gevulde database hebben en we gewoon weer het grootste forum zijn.
varen is een lust, onstpanning en om heerlijk tot je zelf te komen.
Gebruikers-avatar
Klaas
 
Berichten: 755
Geregistreerd: 18 Dec 2011, 15:40
Woonplaats: enkhuizen
ligplaats: Bovenkarspel
info:

Re: watersportforum wordt zeilen.nl/forum????

Berichtdoor harry1 » 31 Dec 2011, 22:22

verdorie, moet ik me nu elke keer inloggen???, zelfs met antwoorden, werd ik gevraagd om opnieuw in te loggen

had ik vanmiddag deze forum al bekeken, mischien via een omweggetje.......


neen , dit wordt niet mijn forum (meer)

erg onduidelijk
harry1
 
Berichten: 62
Geregistreerd: 31 Dec 2011, 22:16
ligplaats:
info:

VorigeVolgende

Terug naar Steigerpraat

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 74 gasten