Langevinger gilde

algemene discussies

Re: Langevinger gilde

Berichtdoor Lucter » 18 Jul 2014, 16:29

Ondanks mijn respect voor de politie in het algemeen, heb ik ook niet van die beste ervaringen. Bij een bedreiging op mijn eigen terrein 112 gebeld, na 20 min. Nog steeds geen blauw, de zaak escaleerde dus hondje los. Bedreiger uiteindelijk de ambulance in, samen met 1 agent die dacht de hond wel de baas te kunnen.

Daarna bleek er tijd en capaciteit voldoende, pv opgemaakt op bureau, dat duurde drie uur, twee zittingen op de rechtbank en anderhalf jaar later eindelijk een sepot, vanwege het feit dat het als zelfverdediging op eigen terrein werd gezien.

Veel van geleerd; ik bewaar een gebroken hondenriem, ik stuurde de hond niet, hij brak los.........

Maar je kunt niet zeggen dat ze niets doen, van de week nog een keurig schrijven ontvangen dat ik (gecorrigeerd) 84!!! km had gereden waar 80 is toegestaan.
Snap je toch niet; ben nog steeds op vrije voeten :D, zo wordt het nooit veilig op straat.

Op het Nederlandse water heb ik niet anders dan echt goede ervaringen, ze zijn er snel, zijn correct en meedenkend en behulpzaam, het kan dus wel!
Lucter
 
Berichten: 429
Geregistreerd: 18 Dec 2013, 11:39
ligplaats:
info:

Vorige

Terug naar Steigerpraat

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 78 gasten