watersportforum wordt zeilen.nl/forum????

algemene discussies

Re: watersportforum wordt zeilen.nl/forum????

Berichtdoor Bejakruiser » 30 Dec 2011, 01:53

En dan is er nog dit:

COPYRIGHT NOTICE
Alle (intellectuele) eigendomsrechten met betrekking tot zeilen en het logo van zeilen.nl, waaronder in ieder geval worden begrepen de merkrechten, berusten uitsluitend bij Sanoma Media Netherlands B.V en haar groepsmaatschappijen (hierna tezamen aangeduid als: "Sanoma"). Sanoma behoudt zich deze rechten uitdrukkelijk voor.

De (auteurs-)rechten met betrekking tot het format en de inhoud van deze website (de daarin opgenomen gegevens, afbeeldingen, geluiden, teksten en andere informatie) berustend uitsluitend bij Sanoma en/of haar licentiegevers. De inhoud van deze website mag alleen worden gebruikt voor persoonlijk gebruik. Zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Sanoma is het onder meer niet toegestaan de inhoud van deze website, of enig onderdeel daarvan, door te sturen, te verspreiden of tegen vergoeding beschikbaar te stellen aan derden, behalve voor zover strikt noodzakelijk is voor het gebruiken van deze website.

Sanoma heeft het recht, doch niet de plicht, om de toegang tot informatie te onthouden dan wel om informatie van deze website te verwijderen indien er, naar het uitsluitend oordeel van Sanoma, sprake is van (mogelijke) inbreuk op rechten van derden.

Sanoma heeft tevens het recht om - tenzij anders overeengekomen met de auteur - ingezonden materiaal in te korten en/of aan te passen. Dit geldt voor tekst-, muziek- en beeldmateriaal
Bejakruiser

ligplaats:
info:

Berichtdoor Klaas » 30 Dec 2011, 02:03

dus wat jij zeg is dat we straks een nieuwe layout moeten maken van het logo, de naam lijkt me niet, wat ook de anwb en nog een paar gebruiken deze naam, en de naam is niet merk gebonden.
varen is een lust, onstpanning en om heerlijk tot je zelf te komen.
Gebruikers-avatar
Klaas

ligplaats: Bovenkarspel
info:

Berichtdoor fox4you » 30 Dec 2011, 09:50

Mogge,
Volgens mij zien we beren en gaan we daar een gevecht mee aan en dat moeten we gewoon niet doen.
Wie dan ook, kan zijn eigen bijdragen aan het oude WS forum die nu op site van :twisted: zeilen staat kopieeren en hier plaatsen.
Als iemand vraagt waar het vandaan komt dan is dat uit je eigen back up van je bijdragen aan het oude WS forum want dat hield je altijd netjes bij.
Nog effe de lay out van het forum alhier ietsje aanpassen en laat iemand dat maar gaan aanvechten.
Er zijn zoveel varianten te bedenken:
Watersportforum.nl
ANWB
Watersport forum

Etc., etc.
Laatst gewijzigd door fox4you op 30 Dec 2011, 10:05, in totaal 1 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
fox4you

ligplaats:
info:

Berichtdoor sigdock » 30 Dec 2011, 09:55

Los daarvan zal Sanoma echt geen rechtzaak gaan aanspannen over een forum, dat zou namelijk erg veeel negatieve publiciteit opleveren. BTW, watersportforum.nl is al bezet, watersport-forum.nl nog niet ;)
sigdock

ligplaats: Marina Muiderzank
info: Kalik 30

Berichtdoor gast » 30 Dec 2011, 10:33

Over het logo maak ik mij niet heel druk, als Sanoma daar moeilijk over gaat doen kan die altijd nog aangepast worden.
gast

Berichtdoor vuuren1 » 30 Dec 2011, 23:03

Zelf zou ik de beren achter het hek houden en het logo wat nu -geleend- is weghalen.
Iedere tekening, tekst of wat dan ook is in de basis interlectueel eigendom en dat is aan regeltjes gebonden.
Dat mag je niet zomaar pikken.

Daarna is het makkelijk om -klantjes- hierheen te halen door op Zeilen regelmatig in alle topics te verwijzen naar deze site..

Maar mogelijk maakt Zeilen een vreselijk mooi forum voor ons omdat dat, zeker na hun duistere acties klantjes kan opleveren.
Ik zie nog wel kansen.
Groet, Hans van Vuuren
vuuren1

ligplaats:
info:

Berichtdoor henkvd » 30 Dec 2011, 23:12

vuuren1 schreef:Zelf zou ik de beren achter het hek houden en het logo wat nu -geleend- is weghalen.
Iedere tekening, tekst of wat dan ook is in de basis interlectueel eigendom en dat is aan regeltjes gebonden.
Dat mag je niet zomaar pikken.

Over het logo maak ik me totaal niet druk, dat is niet meer in gebruik en alleen nog met een microscoop terug te vinden op de zeilen site.

En als iemand genegen is het logo te vernieuwen is dat ook geen probleem.
henkvd
Beheerder

ligplaats: Almere
info:

Berichtdoor fox4you » 30 Dec 2011, 23:55

Oke, klaar. ;)

Afbeelding
Gebruikers-avatar
fox4you

ligplaats:
info:

Berichtdoor fox4you » 31 Dec 2011, 00:15

vuuren1 schreef:Maar mogelijk maakt Zeilen een vreselijk mooi forum voor ons omdat dat, zeker na hun duistere acties klantjes kan opleveren.

Hebben ze meer een dan een jaar geleden ook al eens aan de forumleden beloofd maar is ook niets van terecht gekomen.
vuuren1 schreef:Ik zie nog wel kansen.

Voor de rode broeken club misschien wel of ze moeten heel erg snel hun best gaan doen maar dan nog spreekt die reclame op het forum de doorsnee Watersportforummer niet aan.
Wij zijn echt de verkeerde doelgroep en zullen ons daar nooit thuis gaan voelen.
Ga gerust eens op het zeilersforum lezen en vergelijk dat eens met het oude Watersport forum.
Dat is overigens hun doelgroep die al heel lang geleden is afgehaakt van het zeilen forum.

Het is er ook erg stil geworden op een enkele verdwaalde Watersporter na die naar z'n eigen echo zit te luisteren.
Ik heb hem al een linkje deze kant op gegeven dus die zal zich eerdaags ook wel melden. :)
Gebruikers-avatar
fox4you

ligplaats:
info:

Berichtdoor laserdevil » 31 Dec 2011, 01:12

Henk , strakke actie.
En het meeste bevalt me hier het logo. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
chrit van den elzen.
Gebruikers-avatar
laserdevil

ligplaats: rijkel
info:

VorigeVolgende

Terug naar Steigerpraat